Gebruik ook eens de search, ziet hier wel vaker wat over voorbij komen.
Verder...
Ten eerste, wat blaten mensen hier dat die Denon onoverzichtelijk is:P. Dat julie niet snappen hoe alle functies werken als je 3 seconden naar een plaatje tuurd van dat aparaat zegt niet dat hij erg onoverzichtelijk is. Functies zijn gewoon logisch geplaatst en gemakkelijk terug te vinden. Bent er zo aan gewend

. Denk zelf ook dat als je zo'n speler voor jezelf koopt, dat de koper het niet zo'n probleem vind om eventueel 1x de gebruiksaanwijzing door te lezen mocht ie er niet uit komen

. Verder is de Denon inderdaad relatief klein, echt een probleem is eigenlijk niet tenzij je worstepoten hebt oid. De pitchfader is gewoon 100mm en de belangrijke knoppen, zoals play en cue zijn ook op een fatsoenlijk formaat uitgevoerd. De display is ook groot zat om hem duidelijk te kunnen aflezen. Knoppen van andere dingen zijn eigenlijk ook niet erg klein als ik het vergelijk met mijn EFX om maar een aparaatje met knopjes te noemen:P. De knoppen zijn ook niet zo geplaats dat je perongeluk de verkeerde zou indrukken. Denk dat mensen hier wat te snel conclusies trekken op basis van wat plaatjes of 5 minuutjes testwerk in de winkel. Verder moet ik wel toegeven dat ik het formaat van mijn cdj800 opzich wel prettig vind tenopzichte van mijn oude denon s1000's als ik er naar terug denk, maar vervelend is het formaat van de denon zeker niet. Als je van groot naar klein terug gaat is het waarschijnlijk wel eventjes wennen, maar dat is met zoveel zaken.
@Jasper:
Hoezo speelgoed? De dingen voelen gewoon degelijk aan, enige minder sterke punt zijn de cue/play knoppen, die schakelaar wil soms wel eens wat minder goed doen. Heeft de DN3500 en de HD2500 etc ook last van.
Edit:
Ik lees net in je voorsteltopic ook dat je al een dns1000 hebt of 2 ofzo, wil je nog een extra speler erbij geen halen ofzo? Koop dan zeker nog een dns1000, 3 dezelfde spelers is 10x chiller dan 2 dezelfde en 1 andere.