moneybookers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

zalo    posted on 05-04-2008 19:28
een set over het internet kopen en als moneybookers als tussenpersoon is dat te vertrouwen

What do you think about moneybookers ??

Vote :   

Lead    posted on 05-04-2008 19:34
nee, waarom zou je dit nodig hebben ??

Maak altijd alleen geld over naar een shop die je vertrouwd. Vertrouw je iets niet (zoals al blijkt, anders had je deze vraag niet gesteld) zou ik het NOOIT DOEN !

Als er geld over gemaakt moet worden op een moeilijke manier (anders dan telebanking) stinkt het bij voorbaad al Winking my eye
Let the BASS be louder
Adrien1989    posted on 06-04-2008 01:48
Een fatsoenlijke internetwinkel heeft zowieso wel goede betaalmogenlijkheden, zijn zat andere internetwinkels die het wel hebben. Als die winkel super goedkoop is, dus te mooi om waar te zijn, dan is dat vrijwel altijd wel zo, zeker met nieuwe spullen.
Maartenb    posted on 06-04-2008 13:16
Misschien gaat het hier om particuliere verkoop? Maar dan nog is het zeer apart, vraag je zelf maar eens af waarom die andere persoon (of shop) zou willen dat je het indirect overmaakt? Het maakt de koop minder transparant, langzamer en dus gevaarlijker..
Adrien1989    posted on 06-04-2008 13:22
Je hebt ook vaak van die personen die berichten van dat soort sites namaken en dan doen ze een aanbod wat relatief goedkoop is en dan maak je het geld over en dan zie je de beloofte spullen nooit verschijnen Happy, laughing. Had dat ook eens met een telefoon. Nette prijs, emaile enzo bladiebla. En toen moest het betalen gebeuren via een dhl service, ik kon ze niet direct ophalen, ookal woonde hij volgens zijn gegevens maar 5km verderop:P. Dus ik kreeg die zogenaamde dhl email waar een machtiging in moest regelen om het bedrag van mijn rekening af te halen. Was best mooi nagemaakt, zat maar een klein foutje in. Had het gelukkig wel door dusHappy, laughing.

Maarja wat mij betreft zijn dit soort personen niet te vertrouwen, waarom zou hij niet willen dat je de cash meteen naar zijn rekening overmaakt?Happy, laughing. Gare boel dus.

This is an old Topic

No new postings for 6.194 days.
 Post CommentThat would be 206.5 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

87 Users online: 11 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 20.507
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.316.203