OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb deze gear sinds 2 dagen geleden gekocht had voordien al beetje geoefend met een vriend zijn beat6. mijn boxen zijn nog in bestelling nu.. en dat zullen tsx 10 worden normaal ben echt beginner nog
Welkom hier. Leuk dat je ook voor deze hobby gekozen hebt. Veel succes ermee. Heb vooral in het begin genoeg geduld om de basis onder de knie te krijgen wat betreft beatmatchen enzo, wanneer je dat eenmaal kan wordt het nog veel leuker. Zo heb ik het ervaren in ieder geval. Mocht je er niet uitkomen of wil je advies voor nieuwe gear ofzo bladiebla, dan ben je hier uiteraard aan het juiste adres.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.193 days. Post CommentThat would be 206.4 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...