graag had ik even geweten welke cd spelers er tegenwoordig allemaal loop adjust hebben . ik gebruikte deze functie nogal veel bij mijn vorig setje .
nu heb ik een jaar geleden alles verkocht en het begint nu dus terug te kriebelen om te draaien . maar ik zoek dus goedkope spelers met loop adjust .
in ieder geval hoop ik dat iemand me kan helpen
mvg david
What do you think about cd spelers met loop adjust ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja enkel loop out is goed . maar ik vind pioneer alleen wat overschat ,je betaald in mijn ogen teveel voor de naam . zijn er ook cd spelers van andere (goedkopere) merken die dit kunnen ?
De Reloop RMP-2 kan dit ook, alhoewel het niet in de handleiding staat. En je krijgt er nog leuke effecten bij ook! Zeker een van de beste spelers qua prijs/kwaliteitsverhouding.
ja idd deze zijn zeer aantrekkelijk maar zijn er geen van bijv numark ,stanton, of american dj ofzo ? wil toch echt alle mogelijkheden bekijken voordat ik overga tot een aankoop
User edit by david87 on 04-04-2008 @ 19:46:43 (5%)
idd wie weet als ik ergens een cdj 800 goedkoop op de kop kan tikken
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.097 days. Post CommentThat would be 203.2 months or a whopping 16.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...