Welke Solide gesloten Koptelefoon  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

peterdv    posted on 03-04-2008 22:32
Ik heb de Pioneer SE-DJ5000 al jaren
Hij bevalt prima, voldoende gesloten systeem en voldoende laag. Opvouwbaar.
Op 1 punt na: de constructie. Ik ben al bijna aan mijn 3e toe, want na een aantal jaren breekt de buiten beugel( van kunststof) toch op paar plaatsen door. IK verbaas me hier over, voor een koptelefoon in deze klasse.

Alternatieven:

Pioneer HDJ-1000
Maar ook in reviews over deze prijzige jongen lees ik dat ie gaat scheuren bij de schelp/beugel connectie en/of daar geheel afbreekt ..

Sony MDR-V700
Idem : heb zelf al meerdere malen gezien dat schelp geheel afbreekt

Ik móet toch haast een super solide koptelefoon vergeten zijn met (minimaal) de specificaties van genoemde heeft maar veel sterker is?
Prijs is minder relevant. Ben bereid meer te betalen.
Suggesties?
User edit by peterdv on 03-04-2008 @ 22:41:42 (24%)

What do you think about Welke Solide gesloten Koptelefoon ??

Vote :   

Winston    posted on 10-04-2008 17:01
Poster: Devotion
...., ik vind het geluid veel natuurlijker dan die van de Pioneer (die de bas extra oppompt) en ......

Ik vindt het geluid van de HDJ-1000 juist heel natuurlijk, helder en zuiver.

Ik zelf heb de Technics die Armin van Buuren ook gebruikt op dit moment al langer dan een jaar. Ik denk niet dat er een DJ headphone met 50 mm drivers is die een leven lang meegaat.
Tic Toc
Devotion    posted on 10-04-2008 22:15
Poster: Winston

Ik vindt het geluid van de HDJ-1000 juist heel natuurlijk, helder en zuiver.

Ik zelf heb de Technics die Armin van Buuren ook gebruikt op dit moment al langer dan een jaar. Ik denk niet dat er een DJ headphone met 50 mm drivers is die een leven lang meegaat.

Ik geef aan dat ik het geluid beter vind; ik zeg niet dat de Pioneer slecht geluid heeft. Maar ik hoor vaker dat DJ's de bas bij de Pioneer fijner vinden, met name de hardcore DJ's vinden dat erg fijn.
Winston    posted on 11-04-2008 16:40
Zuivere geluidsweergave betekent ook zuivere basweergave. Cry
Tic Toc
woudy    posted on 11-04-2008 16:51
Kijk anders eens Naar de Technics RP-DH 1200 heb ik zelf ook erg prettig op je hoofd heerlijk geluid, stevige constructie ( heb em al een aantal keer laten vallen )
Synchronizer    posted on 28-04-2008 20:10

kan iemand mij vertellen wat precies de verschillen zijn tussen de Sennheiser HD 25 en de Sennheiser HD SP II ?

Gery    posted on 28-04-2008 21:24
de HD 25 heeft een verbindign tussen de 2 schelpen die je open kan klappen, en een oor(L) die je aan de zijkant kan schuiven:

en de SP betsaat uit een solide stuk, qua techiek zijn ze identiek.

voor mee te draaien raad ik de eerste aan aangezien je dan makkelijker kunt monitoren Happy, laughing
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 6.139 days.
 Post CommentThat would be 204.6 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

200 Users online: 11 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 32.030
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.052