misschien de HDJ-1000 van pioneer echt top of anders wel een 'iets minder' de stanton dj pro 2000
Poster: Freez
Ik zeg: Technics RPDJ-1210. Naar mijn mening is dat één van de meest solide koptelefoons op het moment.
Poster: bastianheckerdacht ik ook eerst maar hij sluit super af, ik zou geen ander meer moeten heben!
ja sennheiser hd25! die lijkt me het best hiervoor weet alleen niet of die goed sluit aangezien die best wel kleine oorschelp heeft.
Poster: DJ-Xtremer
Je weet ook dat de nieuwere versies van de HDJ-1000 vanaf begin 2007 geen problemen meer hebben? De leverancier vertelde mij dat er een fout in de productie zat.
Poster: EduardoooZuiver een koptelefoon uitsluiten omdat hij niet in je cd map kan vind ik wel wat erg.
Ik lees erg veel goeds inderdaad over De sennheiser HD25. Ken hem verder niet, maar hij is niet inklapbaar, de schelpen niet. Voor mij dus geen optie, gezien ik hem altijd achterin mijn cd map heb.
Poster: Gery
Zuiver een koptelefoon uitsluiten omdat hij niet in je cd map kan vind ik wel wat erg.
tenslotte kies je een koptelefoon op kwaliteit en degelijkheid.
Welke CD map heb je trouwens? Ik vervoerde toen ik nog met CD's draaide mijn HD25 ook altijd in mijn CD map, zonder problemen... (UDG 250 CD's map)
Poster: jera
Ik zal zo zeggen ik heb de stanton pro2000 en ik ben er erg tevreden over. ik hoor hier ook vrijwel nooid klachten over.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.