1 kanaal volumeverschil en gekraak
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 03-04-2008 19:12

Mijn jbsystems lam 92, 1 kanaal als ik daar mee draai met dat kanaal komt er groot volumeverschil eerst normaal dan heel luid dan stil dan gekraak dan normaal en zo opnieuw. ik heb mijn cdspeler op een ander kanaal gezet maar daar gaat de muziek dus stil. Is dit het mengpaneel of wat?

groetjez

What do you think about 1 kanaal volumeverschil en gekraak ??

Vote :   

b3rtj3    posted on 03-04-2008 22:01
Ik weet niet wat het is:
- probeer een andere speler op de 2 kanalen te sluiten en kijken of ie het nog zo gek doet dan ligt het waarschijnlijk aan het mengpaneel.
- probeer de cd-spelers als het kan allebei recht op de versterker pas op voor het volume als het dan nog is licht het waarschijnlijk aan de cd-spelers
Ferrox    posted on 03-04-2008 22:09
Ik kan je met zekerheid zeggen dat je fader van je mengpaneel. Als de muziek stil is heb je iets niet goed aangesloten, aangezien de cd-speler wel geluid geeft (wss een switch boven je kanaal)

Oplossing is contactspray. Maar dat is het begin van het einde van je mengpaneel
ArCee    posted on 18-04-2008 06:26
Geen contactspray gebruiken, rotzzoi is dat. gewoon je fader late schoon maken of vervangen.
Illusion    posted on 18-04-2008 07:39
Er is hier wel eerder over het forum gegaan dat er een soort van Faderspray is. Ik heb het wel eens gezien, maar ik zou niet weten hoe goed/slecht dit voor het mengpaneel is.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
OrsonWelsh    posted on 18-04-2008 07:57
faderspray is een soort verslaving voor je fader. Eenmaal gebruikt, moet je zn leven lang voorzien van.
Kunt beter idd de fader laten schoonmaken of....een nieuwe kopen.

This is an old Topic

No new postings for 6.182 days.
 Post CommentThat would be 206.1 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

196 Users online: 15 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 23.295
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.318.991