Ik heb zelf de DJM-400 in huis.
Wat ik je kan verzekeren, is dat het een zeer degelijke mixer is. Het kleine broertje van de DJM-800.
Als je niet meer dan 2 kanalen nodig hebt, en wat basic effecten wilt, is die perfect om mee te beginnen.
Een paar weken geleden twijfelde ik tussen de DJM-800 en DJM-400. Het is de DJM-400 geworden omdat ik maar 2 kanalen moest hebben, de effecten vond ik bruikbaar, in tegenstelling tot sommige van de DJM-800 en super in gebruik. Zo gebruiksvriendelijk.
Ik wist op dat moment echt niets van mixers. Ik kon de on/off-button vinden en dat was het. De DJM-400 had ik onder de knie op zo'n 5 minuten, werkelijk. De DJM-800 daarentegen pas toen ik een tweede keer terugkwam in de winkel. Hoe ik een liedje door mijn headphone kon beluisteren, was mij de eerste keer een raadsel. Uiteindelijk wel gevonden, maar het heeft, vind ik, nogal lang geduurd.
Dat was dus testen in de winkel, zonder handleiding of hulp. Ideaal om te weten wat het gebruiksgemak is, vind ik, achteraf bekeken.
Ik denk dat je er goed van af bent, met de DJM-400. Het beantwoordt je eisen wel, geloof ik. Je hebt zowat alles wat je nodig hebt. Natuurlijk is de DJM-800 vollediger, maar ja... Dat merk je vooral aan de prijs.
Ik kan je helaas niet helpen bij Berhinger, maar volgens mij waren de reacties ook niet altijd super.
Meningen kan je ook hier vinden. Vandaar typ je het apparaat in waarvan je de informatie wilt weten, en met wat geluk hebben mensen hun bevindingen gepost.
Veel succes!
Poster: Lanky
Ik vind het een super ding, hoewel ik hem binnenkort toch wil verkopen aangezien ik toch over wil gaan naar de DJM-800. Maar ik vind het nog steeds een super ding, wel vind ik jammer dat hij maar 2 kanalen heeft maarja, voor de rest hoor je mij absoluut niet klagen over de 400.