Ik heb een Numark 5000FX mixer met daarop aangesloten 2 active speakers van 600W. Tijdens het draaien gebeurt het meerdere malen dat het geluid ineens wegvalt en direct weer terug komt. Ik word hier helemaal gek van. Het ligt niet aan de speakers want met een andere mixer heb ik dit niet (een veel goedkopere trouwens). Weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn zonder dat ik direct de mixer naar Numark hoeft te sturen?
Alvast bedankt.
What do you think about Problemen met Numark 5000FX ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Gebeurt dat als je aan een fader zit, of als je aan de master zit? Of gewoon als je nergens aankomt? Blijft er een zacht ruis/ gekraak of is het doodstil? Hoe lang duurd de stilte, een fractie, of zijn het wel seconden?
Misschien beetje domme opmerking; maar heb je toevallig het effect Chop aanstaan??
This is an old Topic
No new postings for 6.157 days. Post CommentThat would be 205.2 months or a whopping 16.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.