Ecler Nuo 3
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FrankH    posted on 23-05-2005 16:42

http://www.djdeals.co.uk/prod-images/Ecler-NUO-3-hi-res.jpg

Specs:
-Three Channels
- Crossfader assign, reverse and curve adjust
- Crossfader cut in time
- Line fader reverse and curve adjust
- 3 band EQ with kill
- Bass kill switch
- 5 line inputs
- 3 phono inputs
- 1 microphone input (XLR) with Phantom power
- 2 headphone outputs
- Send and return (RCA) plus pre/post
- Master 1 (XLR)
- Master 2 (RCA)
- Record out (RCA)

http://www.eclerdjdivision.com/download/nuo2i3_brochure_eng%2Besp.pdf

Ik was op zoek naar een goede 3 kanaals mixer, tijdens mijn zoektocht kwam ik natuurlijk uit bij de Vestax PCV-275. Een goede mixer daar niet van, maar er zijn al zoveel mensen die hem hebben en ik wilde iets anders. Toen kwam daar opeens de Nuo 3 om de hoek kijken, ik was gelijk verliefd op de looks van dat ding.

Ik heb even daarna nog Andr? Huisman van new-line gemaild om hem te vragen wat hij vond van de Nuo 3. Het kwam er eigenlijk op neer dat het de gulden middenweg is tussen de 275 en de Xone:32. De Nuo 3 staat nu ook op mijn bestellijst en het is dus zo goed als zeker dat ik die ga aanschaffen over niet al te lange tijd.

Wat vinden jullie van deze mixer? Al gezien/gebruikt in de praktijk? Brand maar los.

What do you think about Ecler Nuo 3 ??

Vote :   

DaRoyal    posted on 26-05-2005 16:30
Buttmixer.

Nee, geintje, dit is volgens mij de ideale mixer voor mensen die 3 kanalen nodig hebben, maar deze ook qua curve e.d. willen kunnen instellen. Dit is een mixer die het draaien van gewone dance met turntablism combineert, alleen jammer dat de eternal fader er niet standaard in zit. Winking my eye
FrankH    posted on 28-05-2005 12:52
Pff het duurt als het goed is niet zo lang meer voordat ik mijn spul eindelijk kan kopen.

This is an old Topic

No new postings for 7.174 days.
 Post CommentThat would be 239.1 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

184 Users online: 11 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 12.273
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.708.671