Timecode virtual dj Cue
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stereoflavour    posted on 25-03-2008 23:43
Ik heb een vraagje ik heb een gewoone extere trust  geluidskaart aangesloten op mijn  laptop en daarop weer mijn cdj 800 met een timecode cd van virtual dj.
de belangrijkste functies werken allen nu ik kan met het timecode systeem wel op play en stop drukken en ook de pitch veranderen maar ik kan niet het nummer cue en het dan weer vanaf hetzelfde punt veder gaan. ik kan dus niet mijn nummer cue'en . wanneer ik een cuepoint maak op mn cdj stopt het nummer maar speelt veder op het punt waar ik gestopt ben en gaat niet terug naar het '' cue point'' hou kan ik dit verranderen?

What do you think about Timecode virtual dj Cue ??

Vote :   

stevew    posted on 26-03-2008 07:31
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties. Ik heb net hetzelfde probleem dan jou men mijn cdj-1000MKIII's op het timecode systeem (numark - cue).
En ik moet je ongetwijfeld niet vertellen Stereoflavor wat voor een lastige zaak het is....zeker als je live bezig bent.
Ywe    posted on 26-03-2008 10:24

wel goed Asio systeem dan? Als je waveform (groen rode lijn) 100% aangeeft moet het geen rpobleem zijn. Bij mij werkt alle knopjes en dingetjes perfect.

This is an old Topic

No new postings for 6.161 days.
 Post CommentThat would be 205.4 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 11 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 37.752
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.527.824