SMX1 - Stereo werkt niet meer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 25-03-2008 21:03
Ik ben vandaag mijn muziekinstallatie terug aan het opstellen nadat ik in het weekend ergens moest spelen.
Goed, alles aangesloten, dan wil ik een streepje muziek spelen :D En ik merk dat er maar 1 van men boxen werkt, en toch is alles goed aangesloten! Ik dacht dat het misschien mijn versterker was maar als ik de switch op mijn mixer op mono zet werken beide boxen... Ik had op dat feest ook al gemerkt dat er niets uit kwam als ik alles naar links draaide op mijn mixer. Dat was wel met gehuurde boxen en een gehuurde versterker.

Kan iemand mij vertellen wat er mis zou kunnen zijn en hoe ik dat eventueel kan oplossen?

What do you think about SMX1 - Stereo werkt niet meer ??

Vote :   

DJ-NickB    posted on 25-03-2008 21:10

Heej,

Zoals jij het verteld zit het probleem in de mixer.... of de bekabeling van de mixer naar de versterker,

Omdat je aangeeft dat ook de gehuurde versterker en speakers het maar aan 1 kant deden... En nu bij je thuis ook...

Ik raad je aan om eerst de kabel van de mixer naar de versterker eens te vervangen... is het probleem daarmee opgelost weet je dat.. (ben je goedkoop klaar) zoniet zit het probleem naar alle waarschijnlijkheid in je mixer... sluit er eens een andere mixer op aan, werkt die wel zit het inderdaad in je mixer...

Dan denk ik dat bij een defect in de mixer je waarschijnlijk buiten de garantie valt omdat de SMX1 niet meer gemaakt wordt en waarschijnlijk ouder is als een jaar.. hoe dan ook gewoon in dat geval met de mixer terug gaan Beglec kan de mixer naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer fixen voor je... lijkt me wel de moeite voor de SMX1... leuk mixertje...

Succes als er wat is laat het me wete,

Greetzzz Nick

A-flex    posted on 26-03-2008 11:56
Jaa bij de mixer heb ik ook al eens van problemen gehoord bij de vervangbare faders. Slecht contact namelijk. Miss moet je dat ook eens chekken.
ccc    posted on 26-03-2008 13:36
Gehoord. Het is echt wel een goede mixer.

Wil je de mijne overkopen? Daar werkt de stereo wel gewoon van. Happy, laughing
Sammow    posted on 26-03-2008 14:42
Nee moet niet hoor :D Ik zal eens langsgaan bij m'n verkoper. En als hij niet te repareren valt koop ik wel een topmixer van Rodec ofzo :D
ccc    posted on 26-03-2008 15:05
Ik zie het aan je dat je de mijne wilt kopen. :P
Sammow    posted on 26-03-2008 15:45
Ik geef je 25 euro! Cry
ccc    posted on 26-03-2008 16:12
Nou vooruit dan voor 2500 mag je hem kopen.
DJ-NickB    posted on 26-03-2008 18:24
Succes ermee hoop voor je dat het opgelost kan worden, mocht je nog info nodig hebben laat het me dan weten middel een PB'tje..

Greetzz Nick
Max-E    posted on 27-03-2008 09:45
een vraagje, heb je t al ns gecheckt met 1 cd speler op de versterker met n ander kabeltje? ik denk namelijk niet dat die minuut wat t kost veel is in je levenWinking my eye
Sammow    posted on 27-03-2008 13:03
Zat blijkbaar wat mis in de master out, eens in geblazen, tegen geduwd, en nu werkt hij weer. Kan dat nu zoiets simpel geweest zijn? Cry De vorige keer had ik ook geblazen en dan deed hij nog niks. Nuja, eind goed al goed he Happy, laughing

Bedankt voor de hulp iedereen!
Jori    posted on 27-03-2008 15:10
Kabeltje zit mss een beetje los die er nu weer tegenaan komt. Naja, ben jij ff blij:p
Sammow    posted on 27-03-2008 18:55
Idd, kabeltje is wat los vooraan, ik ga er een nieuwe kopen voor alle zekerheid Cry
Jori    posted on 27-03-2008 19:48
Poster: Jori
Kabeltje zit mss een beetje los die er nu weer tegenaan komt.

Poster: Sammow
Idd, kabeltje is wat los vooraan.

Hé, kijk is, ik ben helderziendCry

This is an old Topic

No new postings for 6.168 days.
 Post CommentThat would be 205.6 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 22 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 5.549
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.771.455