AM PSX of Pioneer CDJ 100s
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Alex_L    posted on 22-03-2008 18:03
heey mensen, een vraagje

welke zoude jullie nemen en welke raden jullie aan?
2x american audio PSX of 2x pioneer cdj 100s?
als je ze zelf bezit of je hebt ervaring met de apparatuur, vertel ook ff d pluspuntjes
tnx

What do you think about AM PSX of Pioneer CDJ 100s ??

Vote :   

JasperVC    posted on 22-03-2008 18:20
Ik heb 2 psx's. Ik ben er toch zeer tevreden over. maar het is niet altijd het snelste apparaat. als je wilt cuen en je drukt direct op start kan hij wel eens haperen. En als je wilt zoeken moet je eerst een 10-tal seconden wachten tegen dat je dat kan.

De CDJ-100 ken ik niet echt. Maar ik twijfelde ook tussen die 2.
Alex_L    posted on 22-03-2008 18:32
da klopt, da heb ik gehoord, hij doet er 7sec over om een que op te slana in het geheugen.
maarja ik wacht nog wel even op de reacties.
hoelang heb jij de PSX's al?
JasperVC    posted on 22-03-2008 18:38
Poster: Alex_L
da klopt, da heb ik gehoord, hij doet er 7sec over om een que op te slana in het geheugen.
maarja ik wacht nog wel even op de reacties.
hoelang heb jij de PSX's al?

ik heb ze tweedehands gekocht en ik heb ze nu ongeveer een half jaar denkik...
Twello    posted on 22-03-2008 18:42
Ik zou voor de CDJ100 kiezen, basic en betrouwbaar! Plus je kan hem niet moeilijk verkopen, wat mij bij die PSX'en wel lastig lijkt.
gizzy    posted on 22-03-2008 20:02
eej, ik heb vroeger ook 2 psxjes gehad. echt top dingen! en als ik zou mogen kiezen tussen cdj 100's of psxen zou ik zeker voor de psxjes gaan. ze blijven gewoon lekker draaien. ik heb er nog wel 2 liggen dus als je een goed bod doet kan ik er wel overna denken Winking my eye
Adrien1989    posted on 24-03-2008 00:21
Ik zou voor de CDJ's gaan. Geen ervaring met beide spelers en ik ben niet zown Pioneer geilert ofzo. Toch voor de Pioneers om de kwaliteit, de basisfuncties zijn gewoon goed heel goed uitgewerkt, ik weet niet of die PSX nog wat leuks kunnen ofzo, maar dat boeid niet echt, omdat die functies niet van hele hoge kwaliteit zullen zijn.
GrandmasterB    posted on 24-03-2008 00:33

kun je misschien toelichten waarom de PSX functies niet van hoge kwaliteit zijn ? terwijl je de spelers niet eens kent. . . . het is tenslotte nog altijd de gebruiker die de kwaliteit toekent aan zijn apparatuur. of het nu pioneer, denon of wellicht american audio is.

is iets om over na te denken toch Thumbs Up

groeten

Berbo    posted on 24-03-2008 00:46

de psx-en hebben wel meer functies, maar als je voor kwaliteit wil gaan, ga dan voor de pioneers Winking my eye

Adrien1989    posted on 24-03-2008 00:48
@grandmasterB:
het is algemeen bekend dat de kwaliteit van Pioneer hoger ligt dan dat van AAHappy, laughing. Ik zeg niet dat als er bijvoorbeeld effecten op die spelers zullen zitten van waardeloze kwaliteit zijn, maar ze zullen niet van de kwaliteit zijn als van een Pioneer efx zegmaar. Heb zelf wel ervaring met goedkope spelers met effecten en andere goedkope effecten meuk, echt interresant spul is het niet. Heb heel wat apparatuur gehad en kan net als anderen wel zeggen dat duurkoop de betere koop is. Kwaliteit verder toch wel iets heel fijnsHappy, laughing. Uiteraard wil ik verder geen bezitters van AA spul beledigen ofzo, voor de prijs is het misschien wel leuk spul.
User edit by Adrien1989 on 24-03-2008 @ 00:49:26 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 6.017 days.
 Post CommentThat would be 200.6 months
or a whopping 16.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 12 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 10.875
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.797.621