CD-Spelers Reinigen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperVC    posted on 21-03-2008 11:30
Hallo,

Vandaag vakantie !!! :p
Heb al een paar keer gehad dat men cd-speler skipt of raar doet. Nu wil ik mijn cd-spelers eens grondig kuisen. Zowel de lens als de binnenkant, buitenkant, ... ALLES dat mogelijk is :p
Nu ben ik wel wat bang om die dingen open te smijten. Gaat mijn garantie dan weg? En hoe zit het als ik het open heb gedaan, krijg ik het makkelijk terug in elkaar? Of springt heel de boel open als je 1 vijsje losdraait :p

Ik had graag wat tips gehad hoe ik mijn cd-spelers kan kuisen zonder veel problemen te krijgen met terug in elkaar steken en iets kapot maken ofzo. Mijn grotoste doel is dan ook de lens kuisen. Maar met wat? Met zo'n cd met borsteltjes aan? (heb gehoord dat dat je lens erg beschadigd, maarja)

Iemand ervaringen? Winking my eye
Grtz

What do you think about CD-Spelers Reinigen ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 21-03-2008 11:44
Als het goed is hoef je nooit iets schoon te maken aan een cd speler mits je er schone cd's in duuwt. Je kan er zelf eigenlijk weinig tot geen onderhoud aan doen omdat je meestal de garantie verliest als je hem zelf open maakt. Wat voor spelers gaat het precies?
Lead    posted on 21-03-2008 11:46
GEEN SCHOONMAAK CD's ERIN STOPPEN !!!!!

en even zoeken hier op het forum, want hierover is al veel geschreven Thumbs Up
Let the BASS be louder
JasperVC    posted on 21-03-2008 11:48
Poster: Lead
GEEN SCHOONMAAK CD's ERIN STOPPEN !!!!!

en even zoeken hier op het forum, want hierover is al veel geschreven Thumbs Up

Heb daarnet echt alle woorden die in mij opkwamen in de search gezet, en ik heb echt nix gevonden :p
JasperVC    posted on 21-03-2008 14:03
Poster: Cyspoz
Als het goed is hoef je nooit iets schoon te maken aan een cd speler mits je er schone cd's in duuwt. Je kan er zelf eigenlijk weinig tot geen onderhoud aan doen omdat je meestal de garantie verliest als je hem zelf open maakt. Wat voor spelers gaat het precies?

Heb eens gekeken en ik denk niet dat er nog garantie op zit. Dus eigenlyk 'mag' ik ze open maken?
Het zijn american audio PSX's
Cyspoz    posted on 21-03-2008 19:16
Het enige wat je waarschijnlijk moet doen is de lens reinigen. Check even hier op het forum hoe je dat het beste kunt doen. Er is namelijk een hoop rommel in omloop die juist alles behalve goed voor je lens zijn.

This is an old Topic

No new postings for 6.048 days.
 Post CommentThat would be 201.6 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

99 Users online: 10 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 7.748
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.967.978