Op zoek naar web hosting
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 18-03-2008 16:22
Ik doe 3 websites "beheren".

Van het hosting gedeelte en domeinnamen etc heb ik geen koek van gegeten.

Het probleem is nu dat het bedrijf voor wie ik dat doe van de webhoster heeft te horen gekregen dat ze ermee gaan stoppen.

We moeten dus met de domeinnaam en webspace ergens anders heen. Alleen weet ik niet waarna ik moet kijken.

Alles bij deze hosting was ongelimiteerd. Wat ik nodig heb is webspace, php en mysql. En de mogelijkheid tot subdomeinen.

Ook moet er een mailserver bij zitten want er moet gemaild kunnen worden.

Hoe kan ik het beste zoeken en vergelijken? Ik heb al op bekende "computer" websites bekeken, maar daar mogen hostings niet met elkaar vergeleken worden.

Wie kan mij dus helpen bij wat ik nodig heb en heb je misschien zelf ervaring goed en slecht met bepaalde hosting bedrijven?

What do you think about Op zoek naar web hosting ??

Vote :   

Renzis    posted on 18-03-2008 16:27

Never mind, verkeerde adres doorgegeven

User edit by Renzis on 19-03-2008 @ 17:36:19 (67%)
Cyspoz    posted on 18-03-2008 16:33
Ziet er niet zo goed uit Renzis.

Network Error (dns_unresolved_hostname)

Your requested host "www.durhosting.com" could not be resolved by DNS.

For assistance, contact your network support team.
Ik ben nu wat ervaring aan het opdoen bij Strato en moet zeggen dat voor de prijs en wat je er voor krijgt ze echt super zijn. Grote speler die stabiele diensten leveren. Snelheid is niet optimaal maar voor de prijs zal ik daar niet over klagen. Download snelheid zit rond de 3 MB/s. Ze hebben op dit moment een mooie aanbieding lopen. Je kan natuurlijk ook even kijken naar de hosting van deze website Happy, laughing 
Lead    posted on 18-03-2008 16:39
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 18-03-2008 16:39 (7%)
tairip    posted on 18-03-2008 16:41
Poster: Lead
Kijk hier eens : ////www.djresource.eu/DJHosting/ Winking my eye

Hij is er als de kippen bij! :D

Is goede hosting btw, en goede service. Heb er zelf ook een website bij lopen!
Tizio    posted on 18-03-2008 17:12

Zelf heb ik m'n site lopen bij deziweb, www.deziweb.nl is wel goed, en ook goedkoop!

tym    posted on 18-03-2008 17:14
check http://qc-hosting.nl/ .. daar doe ik ook mijn site. altijd up, goeie respons op vragen, goedkoop en snel online! aanrader!
ccc    posted on 18-03-2008 17:21
Hebben de hostings die hier boven worden genoemd ook een Control Panel?
Waar ik dus alles zelf kan aanpassen, zoals emailadressen, databases, phpadmin etc.

EDIT: Ik heb het al gezien bij de info.
User edit by ccc on 18-03-2008 @ 17:23:04 (26%)
Lead    posted on 18-03-2008 17:23
Wij hebben Direct Admin waarin je dat dus allemaal kunt aanpassen. Er gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Let the BASS be louder
Lawrenz    posted on 18-03-2008 17:30
Ik heb zelf nu een gratis subdomeintje bij gethost.nl en hun .nl/.com domeinen zijn ook niet erg duur! Persoonlijk vind ik die best goed, zeer snelle server Happy, laughing
Xtremer    posted on 18-03-2008 17:40
Ik heb mijn site via Neostrada. Dat kost op zijn goedkoopst 1 euro per maand aan webruimte en de domeinnamen zijn ook niet duur. En het bevat alles wat je nodig hebt, ze maken gebruik van Cpanel X. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad of over gehoord en bevat ook geen spam en al die shit.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
ccc    posted on 18-03-2008 17:43
Wij hebben Direct Admin waarin je dat dus allemaal kunt aanpassen. Er gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Oke. Heb ik al eens eerder meegewerkt. Inderdaad fijn.

Bieden jullie ook email. Zo ja, ook webmail? Zo ja welke?
Nvie    posted on 18-03-2008 18:43
Oh, daar kan ik ook op antwoorden:

Ja, Uebimiauw & Squirrel, persoonlijk vind ik de eerste fijner.

Heb verschillende sites lopen, voor ook weer verschillende klanten. Werkt allemaal erg goed. En ook een stukje service. Heb liever meer dan een euro per maand betalen dan niet weten wie er achter de toko zit en wie ik e.v.t. op het matje moet roepen...
Mod edit by Nvie on 18-03-2008 18:48 (100%)
Ferrox    posted on 18-03-2008 18:58
Ik heb sohosted, erg makkelijk al zegt ik zelf!

www.sohosted.nl
Dyno    posted on 18-03-2008 20:46
Kijk eens op www.hosting2go.nl

Hier heb je alles (php4 en php5, mysql, webmail, enz)

2,5 GB webspace, 30 GB dataverkeer, inclusief domeinnaam, onbeperkt pop3/imap, plesk control panel, 10 databases, onbeperkt subdoneinen, enz.

En voor maar € 28,56 PER JAAR!!!

En sinds kort hebben ze een nieuwe spamfilter die 95% van de spam tegenhoud! (echt waar!!)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Sebasz    posted on 19-03-2008 11:36
Poster: ccc

Oke. Heb ik al eens eerder meegewerkt. Inderdaad fijn.

Bieden jullie ook email. Zo ja, ook webmail? Zo ja welke?

No offence tegen Lead, maar ik denk dat je beter naar een echte hostingboer kan gaan. Eentje met een eigen serverrack etc.. Eentje die verstand heeft van zaken m.b.t. php en apache etc. goede configuratie en updates.
Ik zou je www.flexwebhosting.nl aanraden, een aantal vrienden van mij en ikzelf hosten daar ook al een aardig lange tijd en de support en kwaliteit is super voor een niet al te hoge prijs.
Ik weet verder trouwens ook niet wat Lead allemaal heeft, maar ik zie wel dat hij een reseller heeft bij PCextreme en geen eigen serverpark Winking my eye
Met andere woorden: Lead kan niet zomaar even een storing fixen, maar dat moet PCextreme dus doen.

(correct me if i'm wrongHappy, laughing)
User edit by Sebasz on 19-03-2008 @ 11:45:38 (21%)
tym    posted on 19-03-2008 13:01
Hebben de hostings die hier boven worden genoemd ook een Control Panel?
Waar ik dus alles zelf kan aanpassen, zoals emailadressen, databases, phpadmin etc.

EDIT: Ik heb het al gezien bij de info.

ja qc-hosting heeft alles wat je nodig hebt. een webhost hoef in principe neit zo'n moeilijke keuze te zijn.
ik kijk altijd even op webhosters.nl of ik de desbetreffende host kan vinden en of er een beetje goede recensies bij staan. als ze daarnaast een leuke prijs bieden en snel te werk gaan zal het wel goed zijn.
Lead    posted on 19-03-2008 13:46
Poster: Sebasz

www.flexwebhosting.nl

Daar hebben wij ervaring mee en we zijn er niet voor jan doedel weg gegaan. Zo flexibel als een deur zijn ze daar (jeroen bouten en consorten als ik het goed heb) en wij hebben in het begin nogal wat storing gehad daar.

Maar het is ieder voor zichzelf hoor.... Als je bij een grote boer wilt : ga je gang... maar zoek dan ook de info bij hen op de website Winking my eye
Let the BASS be louder
Sebasz    posted on 19-03-2008 13:55

Daar hebben wij ervaring mee en we zijn er niet voor jan doedel weg gegaan. Zo flexibel als een deur zijn ze daar (jeroen bouten en consorten als ik het goed heb) en wij hebben in het begin nogal wat storing gehad daar.

Maar het is ieder voor zichzelf hoor.... Als je bij een grote boer wilt : ga je gang... maar zoek dan ook de info bij hen op de website Winking my eye
 Hehe idd :P wat je zegt klopt. Iets meer dan een jaar geleden waren er echt belachelijk veel storingen, was er toen zelf ook bijna weg gegaan. Maar twee maanden later was alles weer top en nooit meer problemen gehad (en geloof me, ik heb geen kleine website met 10 bezoekers, maar zo'n 60.000 tot 100.000 hits per dag en zo'n 3000 tot 6000 unieke bezoekers per dag) Happy, laughing Helpdesk altijd supersnel en goede uitleg en echt vriendelijk Happy, laughing

tip: kijk altijd even op http://www.webhosters.nl/perserv.php voor ervaringen van anderen Happy, laughing
User edit by Sebasz on 19-03-2008 @ 13:57:58 (34%)
ccc    posted on 19-03-2008 17:30
Ik had nog een 4e domein.
Die heb ik nu aangemeld bij qc-hosting.nl om te verhuizen. Kost maar 0.99 cent per maand. Dus dat gaat nog.
Kijken hoe snel het geregeld wordt en kan ik alles eens even bekijken.

EDIT:
Wow shit zeg, ik heb alle gegevens al. Ik kan alles al doen.
Het enige wat ik moet doen is geld overmaken zodat de domein geporteerd wordt.
User edit by ccc on 19-03-2008 @ 17:58:17 (72%)
ccc    posted on 19-03-2008 21:20
Hoe kan ik weten waar een bedrijf zijn servers heeft staan, bijvoorbeeld zo'n qc-hosting.
Sebasz    posted on 19-03-2008 21:28
Hoe kan ik weten waar een bedrijf zijn servers heeft staan, bijvoorbeeld zo'n qc-hosting.

Kun je niet zomaar zien, moet je ip lookup doen ofz of bij whois gegevens kijken.
Alleen als het zelf zijn eigen servers heeft zie je dat dus niet. Dus meestal als het bedrijf ook dedicated/colocated en reseller etc.. aanbied kun je er van uit gaan dat deze hoster zijn eigen serverpark/rack heeft en niet bij iemand anders een resellertje heeft Winking my eye
qc-hosting.nl is dus waarschijnlijk wel redelijk professioneel (ken ze verder niet) aangezien ze ook dedicated servers aanbieden
ccc    posted on 25-03-2008 19:45
Nou ik heb dus nu voor mijn fun domein een nieuwe hosting.

Ze bieden 3 soorten webmails aan. SquirrelMail, RounCube en UebiMiau.
Hoe kom ik nu erachter welke het beste is, behalve ze dan te testen.
Flexii    posted on 25-03-2008 19:48
Nou ik heb dus nu voor mijn fun domein een nieuwe hosting.

Ze bieden 3 soorten webmails aan. SquirrelMail, RounCube en UebiMiau.
Hoe kom ik nu erachter welke het beste is, behalve ze dan te testen.

ff googlen:P,, mischien kom je ergens de specificaties/mogelijkheden tegenWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.243 days.
 Post CommentThat would be 208.1 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 52 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 1.445
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.855.275