Never mind, verkeerde adres doorgegeven
Ik ben nu wat ervaring aan het opdoen bij Strato en moet zeggen dat voor de prijs en wat je er voor krijgt ze echt super zijn. Grote speler die stabiele diensten leveren. Snelheid is niet optimaal maar voor de prijs zal ik daar niet over klagen. Download snelheid zit rond de 3 MB/s. Ze hebben op dit moment een mooie aanbieding lopen. Je kan natuurlijk ook even kijken naar de hosting van deze website
Network Error (dns_unresolved_hostname) Your requested host "www.durhosting.com" could not be resolved by DNS.
For assistance, contact your network support team.
Poster: Lead
Kijk hier eens : ////www.djresource.eu/DJHosting/
Zelf heb ik m'n site lopen bij deziweb, www.deziweb.nl is wel goed, en ook goedkoop!
Poster: Lead
Wij hebben Direct Admin waarin je dat dus allemaal kunt aanpassen. Er gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Poster: ccc
Oke. Heb ik al eens eerder meegewerkt. Inderdaad fijn.
Bieden jullie ook email. Zo ja, ook webmail? Zo ja welke?
Hebben de hostings die hier boven worden genoemd ook een Control Panel?
Waar ik dus alles zelf kan aanpassen, zoals emailadressen, databases, phpadmin etc.
EDIT: Ik heb het al gezien bij de info.
Poster: Sebasz
www.flexwebhosting.nl
Poster: LeadHehe idd :P wat je zegt klopt. Iets meer dan een jaar geleden waren er echt belachelijk veel storingen, was er toen zelf ook bijna weg gegaan. Maar twee maanden later was alles weer top en nooit meer problemen gehad (en geloof me, ik heb geen kleine website met 10 bezoekers, maar zo'n 60.000 tot 100.000 hits per dag en zo'n 3000 tot 6000 unieke bezoekers per dag)
Daar hebben wij ervaring mee en we zijn er niet voor jan doedel weg gegaan. Zo flexibel als een deur zijn ze daar (jeroen bouten en consorten als ik het goed heb) en wij hebben in het begin nogal wat storing gehad daar.
Maar het is ieder voor zichzelf hoor.... Als je bij een grote boer wilt : ga je gang... maar zoek dan ook de info bij hen op de website
Hoe kan ik weten waar een bedrijf zijn servers heeft staan, bijvoorbeeld zo'n qc-hosting.
Nou ik heb dus nu voor mijn fun domein een nieuwe hosting.
Ze bieden 3 soorten webmails aan. SquirrelMail, RounCube en UebiMiau.
Hoe kom ik nu erachter welke het beste is, behalve ze dan te testen.