Ik ga hem downloaden, weet alleen niet of ik binnenkort tijd heb om te testen, maar zal mijn best doen. Bedankt voor alle effort in iedergeval die je er tot nu toe in hebt gestopt.
Je download link lijkt het verkeerde mime-type te gebruiken. Mijn browser ziet hem namelijk als txt/text mime-type.
Poster: Day-One
okay...dit wil ik ook gaan doen maar stel dat een van mijn mk3's het begeven en ik moet dit opsturen..krijg ik dan geen problemen met pioneer omdat ik jou toepassing hebt gebruikt?
kan pioneer zeggen van...jij hebt een ander software op dan wij leveren dus garantie weg?
kan dit?
Poster: zalo
CDJ1000MK3 merger? Wat is het juist?
Poster: Day-One
kan pioneer zeggen van...jij hebt een ander software op dan wij leveren dus garantie weg?
kan dit?
Poster: yogum
Wanneer wordt er met JayTaph contact opgenomen door Pioneer om dit als officieel product uit te brengen?
Vrij oud topic, maar ik heb sinds kort naast mijn Nexus setup een setje 1000 mk3's om mee te spelen en was benieuwd of iemand nog ergens een downloadlink heeft van dit stukje software. De website lijkt niet meer te werken.
Ik zie inderdaat dat zijn website niet meer in de lucht, ik heb zelf helaas deze tool niet meer... hehe al heel lang niet meer nodig gehad
@JayTaph kun je altijd een berichtje sturen, wellicht kan hij er dan op terug komen, zie in zijn profiel dat hij iig dit jaar nog keertje ingelogd is geweest.
Ik had @JayTaph inderdaad al een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Daarom hoopte ik eigenlijk dat iemand hier het programmaatje misschien nog ergens had.
Tis inderdaad allemaal vrij gedateerd. En cd's branden voelt ook alsof ik in een vorige eeuw zit Maar een setje 1000 mk3's met djm 800 blijft ook in 2022 toch nog best leuk!