CDJ1000MK3 Merger download
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Bevalt de CDJ1000MK3 merger?

-Super!
-Het werkt...
-Meer opties / cdj formaten!
-Mwah..
-Voor geen meter

Voting is only possible for our Members
JayTaph    posted on 18-03-2008 12:47
Eindelijk is hij dan te downloaden: de CDJ1000MK3 merger.

Ik wil hem loslaten op een iets groter publiek dan de paar beta-testers die ik heb om te kijken of alles werkt zoals het hoort. De versie (0.92) is om dit moment alleen te downloaden voor djresourcers, en dat wil ik eventjes zo houden totdat we zeker zijn dat alles werkt zoals het hoort.

De downloads: http://www.cdjmerger.nl/downloads/

Omdat het nog beta's zijn even het volgende:

MAAK EERST EEN BACKUP VAN JE SD-KAARTEN VOORDAT JE GAAT MERGEN, JUST IN CASE

Zo te zien gaat alles daarin wel goed, maar je weet het nooit helemaal zeker, dus een backup kan geen kwaad (je kunt de kaart inlezen in de computer en de mappen gewoon kopieeren).

Uiteraard kun je hem ook al registreren voor de extra opties (cdj1000mk1, dvj1000 merging, editting cuepoints etc). Deze key is ook direct geldig voor alle volgende versies die er nog gaan komen.

Voor meer info hierover kun je mij een PM sturen.

(site etc is nog niet helemaal klaar, die komen later allemaal aan de beurt).

Even een snelle uitleg hoe het werkt:

* downloaden
* runnen
* via "HELP" kun je alle commando's bekijken
* Met "READ X:\" (waarbij X de driveletter van je sd-kaartlezer is), lees je de discs op de kaart in
* Met "DISPLAY" of "DISPLAY ALL" zie je de info van de ingelezen (en/of gemergde) discs.
* Met "WRITE X:\" kun je de zaak weer wegschrijven naar een SD-kaart (of een andere directory als je wilt).

Mochten er mensen zijn die de mac-OSX versie willen checken, graag een PM'etje.
User edit by JayTaph on 18-03-2008 @ 16:08:37 (13%)

What do you think about CDJ1000MK3 Merger download ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 18-03-2008 12:48

Ik ga hem downloaden, weet alleen niet of ik binnenkort tijd heb om te testen, maar zal mijn best doen. Bedankt voor alle effort in iedergeval die je er tot nu toe in hebt gestopt.

Je download link lijkt het verkeerde mime-type te gebruiken. Mijn browser ziet hem namelijk als txt/text mime-type.

User edit by Cyspoz on 18-03-2008 @ 12:49:46 (100%)
JayTaph    posted on 18-03-2008 12:59
Tnxs.. had geen probleem met firefox. Ik krijg ze netjes als application/octet-stream.

ik gooi de +index wel open en pas de directory aan. Misschien dat het helpt :p
janaugenbroe    posted on 18-03-2008 15:21
Ik zal hem vanavond ook meteen proberen zodra ik thuis ben...

iig. wel super dat je de moeite hebt genomen om dit te maken!!
Alleen dat is al 100 punten waard!!
Lead    posted on 18-03-2008 16:13
Hij werkt hier prima. DVJ en CDJ kaartje kun je gewoon met elkaar syncen !

Ik kan me voorstellen dat sommigen mensen niet zou handig zijn met de command line, maar het is echt super simpel en duidelijk het ontbrekende stukje techniek om je SD kaarten ten volle te benutten.

Dit zou iedereen met CDJ-1000-series spelers en/of DVJ's moeten gaan gebruiken
(en nee, ik heb geen aandelen).
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 18-03-2008 16:13 (1%)
zalo    posted on 18-03-2008 17:44
CDJ1000MK3 merger? Wat is het juist?
Basrose    posted on 18-03-2008 17:50
top ik ga hem downloaden
JayTaph    posted on 18-03-2008 18:05
Nog wat kleine dingetjes wegwerken (tenzij er nog grove fouten tevoorschijnkomen :P).. Op dit moment ben ik ook bezig met het SVM-1000 formaat, dus die zal ook wel zeer snel te mergen zijn... mochten er mensen zijn die dit apparaat al hebben :p

Even nog een paar dingetjes uit de wereld helpen:

Het is *NIET* mogelijk om een een CDJ-1000MK3 te converteren naar een ander formaat zoals de CDJ-400 of CDJ-1000MK1. Dit omdat de kaarten op verschillende manieren wordt ingelezen en de data niet aanwezig is om dit om te zetten.  Misschien dat er nog mogelijkheden bestaan om het op andere manieren te doen, maar ga er maar niet vanuit dat dit (fatsoenlijk) gedaan kan worden. Hetzelfde geld voor het toeveoegen en editten van cues voor bijvoorbeeld MP3's.. Dit zal niet gaan, omdat hierdoor de originele disc nodig is (omdat er gegevens vanuit de MP3 gelezen moet worden). Je zult deze dingen dus niet kunnen editten (verwijderen zou natuurlijk wel kunnen).
Day-One    posted on 25-03-2008 22:11
okay...dit wil ik ook gaan doen maar stel dat een van mijn mk3's het begeven en ik moet dit opsturen..krijg ik dan geen problemen met pioneer omdat ik jou toepassing hebt gebruikt?

kan pioneer zeggen van...jij hebt een ander software op dan wij leveren dus garantie weg?

kan dit?
JayTaph    posted on 25-03-2008 22:46
Poster: Day-One
okay...dit wil ik ook gaan doen maar stel dat een van mijn mk3's het begeven en ik moet dit opsturen..krijg ik dan geen problemen met pioneer omdat ik jou toepassing hebt gebruikt?

kan pioneer zeggen van...jij hebt een ander software op dan wij leveren dus garantie weg?

kan dit?

Er wordt NIETS aangepast qua software/firmware aan/in de CDJ. Het enige wat gedaan wordt zijn (net zoals de reeds bestaande mmc-merger), data gemergd in het formaat. Pioneer, noch ik, noch iemand anders kan weten of de data door de cdj zelf, door de merger of bijvoorbeeld simpelweg gekopieerd hebt via je computer.
Hetzelfde zou zijn als je cdj zou crashen tijdens het afspelen van een bepaald nummer op CD. Dan zou je ook geen garantie verliezen op je mk3 toch?
Lead    posted on 26-03-2008 00:51
Poster: zalo
CDJ1000MK3 merger? Wat is het juist?

Dit is de ontbrekende schakel in het gebruik van je MemoryCards. De speler zelf kan alleen maar hele kaartjes kopieren en geen informatie bij elkaar zetten.

Deze software kan de informatie van meerdere kaartje bij elkaar voegen en deze zo vaak je wil wegschrijven naar al je kaartjes.

Ik gebruik het zelf vrijwel dagelijks om al mijn cue punten up-to-date te houden op alle drie mijn kaartjes.

Poster: Day-One

kan dit?

Ik kan bevestigen dat de software zoals ik heb geprobeert heb geen inbreuk maakt op het recht op garantie. Er wordt immers alleen data op het kaartje gewijzigd en niets aan de software in je CDJ-1000

Let the BASS be louder
yogum    posted on 26-03-2008 22:02
Wanneer wordt er met JayTaph contact opgenomen door Pioneer om dit als officieel product uit te brengen? Winking my eye
Day-One    posted on 27-03-2008 00:37
duidelijk verhaal... ik zal het gaan uitproberen Thumbs Up thnx 4 the info
JayTaph    posted on 27-03-2008 10:53
Poster: yogum
Wanneer wordt er met JayTaph contact opgenomen door Pioneer om dit als officieel product uit te brengen? Winking my eye

hehe,.. eerst fatsoenlijk door de beta-stage heenkomen Happy, laughing.. Dat is een kwestie van veel gebruike(n)/(rs) zodat de laatste bugs eruit gehaald kunnen worden. Daarna kan het naar andere fora's toe.. Dan mag pioneer van mij wel een bod doen hoor voor de source Happy, laughing Happy, laughing
kisas    posted on 26-01-2010 11:49
thanxxxxxxxxxxxxxxxx
deadshot    posted on 12-10-2022 16:22

Vrij oud topic, maar ik heb sinds kort naast mijn Nexus setup een setje 1000 mk3's om mee te spelen en was benieuwd of iemand nog ergens een downloadlink heeft van dit stukje software. De website lijkt niet meer te werken. 

Lead    posted on 12-10-2022 22:39

Ik zie inderdaat dat zijn website niet meer in de lucht, ik heb zelf helaas deze tool niet meer... hehe al heel lang niet meer nodig gehad

@JayTaph kun je altijd een berichtje sturen, wellicht kan hij er dan op terug komen, zie in zijn profiel dat hij iig dit jaar nog keertje ingelogd is geweest.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 12-10-2022 22:39 (7%)
deadshot    posted on 13-10-2022 10:08

Ik had @JayTaph inderdaad al een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Daarom hoopte ik eigenlijk dat iemand hier het programmaatje misschien nog ergens had.

Tis inderdaad allemaal vrij gedateerd. En cd's branden voelt ook alsof ik in een vorige eeuw zit Maar een setje 1000 mk3's met djm 800 blijft ook in 2022 toch nog best leuk! 

This is an old Topic

No new postings for 890 days.
 Post CommentThat would be 29.7 months
or a whopping 2.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

215 Users online: 10 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 36.579
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.291.644