User edit by bartjeu on 17-03-2008 @ 17:55:15 (49%)
What do you think about [GZ] Cd Speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2x CDJ-800 MK2 voor €1300,- wel ruim boven je budget, maar dat is ook logisch de prijs, deze zijn nog splinternieuw! Volg deze link voor foto's. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan even een PM!
De DN-S500 is een beetje verouderd, Hij wordt ook niet meer geleverd en dus is het moeilijk om aan reserve delen te komen, Er was blijkbaar ook iets niet goed aan anders was hij niet uit productie gegaan... Oftewel niet doen maar voor de CDJ-800's gaan
Ik zou ook voor de CDJ-800's gaan, zijn ook wat ouder net als die andere spelers, maar ze hebben een fijne jogwheel en net als alle Pioneer spelers een degelijke lay-out.
Flightcases heb ik niet voor je, dus als je die kans hebt, zou ik die ook nemen in jouw geval. In ieder geval succes nog, mocht je toch interesse hebben mag je altijd terugkomen
Ik zou voor de cdj 800 of rmp2 gaan. Draai zelf dus met die Denon DN S1000, maar die hebben toch een andere feeling dan die andere spelers (daarom wil ik ze ook verkopen, wil naar andere spelers toe)
In de meeste clubs en op feesten wordt pioneer gebruikt, en dan lijkt mij de cdj800 een goede keuze, of de reloop rmp2 (die er het meest op lijkt uit dat rijtje).
oke maar ik vind de draaiende platter van de 5000 zo lekker welke speler zou het langst meegaan en is het betrouwbaarst? Ben maar een beginnende dj dus clubs zal nog niet voor nu zijn
Over het algemeen gaan Pioneer en Denon lang mee.. maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen. Daarom zou ik ook goed kijken naar de reden waarom iemand de spelers verkoopt (en mankementen in het verleden). En clubs zijn misschien nog niks, maar Pioneer is wel het meest gebruikte merk (mocht je ooit eens op een feestje ofzo gaan draaien)
Ik ga de cdj 800 testen Waar moet ik vooral op letten?
Bedankt
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.206 days. Post CommentThat would be 206.9 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...