Poster: MissSalem
Kan je niet proberen wat Ferrox zegt? Het is waar dat als het na zo'n 6-tal keer nog altijd niet in orde is, dat je je mag kwaadmaken.
Poster: DNR
zo maar weer de gear naar mn kamer in de garage brengen:D
eindelijk weer draaien zonder gestoort te worden:D
Poster: Bastian
Olé vanavond draaien in café van me oom naast centraal den bosch:P
Poster: Flexii
zo'n connecties moet je hebben:P
Haha ja nou word hij 40 en normaal gesproken draai ik nooit verjaardagen maar hij vertelde dat hij allemaal 'hippe' vrienden heeft en dus moest er 'hippe' muziek komen:P
Word dus een lekker avondje house draaien en de barman die nog gaat beatboxen hahaha:P
Haha ja nou word hij 40 en normaal gesproken draai ik nooit verjaardagen maar hij vertelde dat hij allemaal 'hippe' vrienden heeft en dus moest er 'hippe' muziek komen:P
Word dus een lekker avondje house draaien en de barman die nog gaat beatboxen hahaha:P
Poster: dj_jr
Geweldig feest gister gehad:D
Gesprek gehad met: noise suppressor:D ( gekke italiaan uit rome is het )
http://album.partyflock.nl/37849524.jpg
En Paul Elstak:D
http://album.partyflock.nl/37849771.jpg
dat is wel stoer toch:P,, en een barman die kan beatboxen zie je ook niet zo vaak moet ik zeggen:P
Ja dat is zo'n gast van 22/23 als het goed is:P
wat is het voor café eigenlijk,, waar normaal alleen maar oudere mensen komen (lees 30+) of jongere:P? Anders zou je eigenlijk vaker daar moeten gaan draaien:P
Jongens ik heb een probleem:P,, ik wil een mooie flatscreen televisie op mijn slaapkamer, het probleem is alleen dat mijn moeder het er niet mee eens is, iemand een oplossing:P
Poster: beerbo
waarom is je moeder het niet eens?
bij mij werkt de ''lief-aankijken-truc'' altijd het beste :D
wat is het voor café eigenlijk,, waar normaal alleen maar oudere mensen komen (lees 30+) of jongere:P? Anders zou je eigenlijk vaker daar moeten gaan draaien:P
Eigenlijk is het een café/brasserie zeg maar dus niet echt voor feesten maar gewoon om te lunchen enzo
dan zou ik nog meer boven zitten, nou ik zit toch al altijd boven dus dat boeit ook niet meer:P,, en dat zou me nog meer afkunnen leiden van mijn schoolwerk
Poster: NielsR
Juist terug van feestje met mason en ik vond em niet zo goed
Poster: Nandi
Ik ook moet aleen nog naar beneden voor te eten
Poster: beerbo
muhaha dat hoef ik nieteens meer :P
ode aan de koelkasten op je kamer
Woon jij in de woonkamer ofzo:p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.