welke mixer + welke cd speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 13-03-2008 08:56
1. hey ... ik gaa deze zomer een nieuw mixer kopen .. ik had zelf gedagt aan reloop rmx-40 dsp Blackfire
misschien informatie of meer foto's van mensen die ervaring hebben of er zelf 1 in hun set hebben staan ?

2. ook gaa ik daarna een nieuwe cd speler kopen .... had zelf gedagt aan een cdj 200 of een rmp-2 ( wnr er weinig geld is rmp-1) maar  ik zou eigelijk in 1 klap 2 cd spelers dan moete hebbe ( ik draai nu met een dubbelaar ) omdat ik nu en dan nog drive-in's doe en met 1 cd speler ben ik dan weinig   iemand die mss weet waar ik goedkoop of 2de hands ( maar ng van zeer goede kwaliteit ) zoon cd spelers kan vinden ?

3. ( weet ook iemand waar je in belgie je mixer of cd speler die je op dit moment hebt kunt inruilen + by slag  om dan een andere mixer of cd speler te kunnen kopen ? )

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

Illusion    posted on 13-03-2008 09:46

Ik zou voor de CDJ 200 gaanWinking my eye Gewoon goede keuze!, waarom een Hidden Message?

:::Edit:::

Een hidden message hiervoor is niet nodig.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 13-03-2008 @ 09:47:03 (71%)
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 10:15
Ik zou voor een DN-S1000 gaan, die is gewoon compact handig en zit bordevol functies vor dat geld :D
Leo981    posted on 13-03-2008 10:48
Poster: Jasper777
Ik zou voor een DN-S1000 gaan, die is gewoon compact handig en zit bordevol functies vor dat geld :D

true maar je scratcht redelijk $%%^$*&%&*^&^$% en als je iets te lang scratcht valt het geluid weg

Edit: wat in de hm staat kan je beter in de topic zetten
User edit by Leo981 on 13-03-2008 @ 10:49:24 (23%)
ArTy    posted on 13-03-2008 12:00
1) Heb zelf de rmx-40 bpm maar die verschilt er niet veel van. Ik vind hem fijn werken en het is zeker een goede aankoop geweest voor mij. Bij een vriend van me is de crossfader wel gaan lekken maar dat is denk ik domme pech want ik heb er totaal geen last van ( mij mixer komt uit 2006)

2) Ik zou voor de cdj-200 gaan, vriend van me heeft een rmp-2 en daar doet de slot-in na 2 maanden al moeilijk!! duurt 30 sec voor die een cd uitspuugt en hij maakt die 30 sec een gigantisch lawaai. Goede 2de hands site is marktplaats, maar dit is voornamelijk in nederland. Je moet wel de aankoop zelf komen bekijken als je echt zeker wil zijn dat alles werkt. Is het echt te ver weg kan je de verkoper een demonstratie filmpje laten maken, dit heb ik bij mijn mixer ook laten doen, en het werkte super!

3) Weet ik niet, ik denk dat geen bedrijf dit zal doen.
DJADMIN    posted on 13-03-2008 12:03
Poster: Leo981

true maar je scratcht redelijk $%%^$*&%&*^&^$% en als je iets te lang scratcht valt het geluid weg

Edit: wat in de hm staat kan je beter in de topic zetten

Lang niet iedereen scratcht veel he, en zoals ik hier hoor, gaat t allemaal om basis zaken, dus dan is de dns 1000 ideaal ! Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Flexii    posted on 13-03-2008 16:14

als je inderdaad gewoon 2 cdspelers wil hebben is de dns1000 geen slechte keuzeWinking my eye

Glorious-D    posted on 13-03-2008 16:18

1 sorry voor de hiddin masage , maar ik had nog nooit een topic gemaakt en dus wist ook niet wat dat die hiddin masage wou zeggen Cry 

wat die cd speler betreft   ik kan niet tgn cd spelers die treuzelen , dat is ook een rede warom ik de mijn ga verkopen ... jammer dat de cdj 200 zo duur is  ,  ligt dat niet aan het feit dat pioneer een topmerk is ? en het daarom zoo duur is of krijg je echt genoeg voor je geld ?

ik heb hier toch al wat gelezen waar ik kan onder verstaan dat bedrijven toch een mixer overnemen ... dus heb ik ook al een mail gestuurt naar de dichts bij zijnde winkel Happy, laughing ( geronika in turnhout )  

Xtremer    posted on 13-03-2008 16:21
Ik heb 2x CDJ-800 MK2 spelers voor je staan, €1300 voor beide. Ze zijn beide nog geen jaar oud en bevatten geen gebruikssporen! Inclusief alle kabels, facturen, boekjes etc... ZE HEBBEN DUS NOG 1,3 JAAR GARANTIE! Ze zijn op te halen in Alkmaar en ook te testen. Als je nog meer vragen hebt hoor ik dat graag! Je mixer keuze is in iedergeval goed, heb zelf ook de Blackfire en draait echt super! Hoor het nog wel van je.... Stuur maar een PM als je serieus geïnteresseerd bent.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Glorious-D    posted on 13-03-2008 16:46
nee ,, het moeten niet zomaar cd spelers zijn ... maar cd spelers met een goede kwaliteit ... effecten ... loops ... heel snel .... goede schock resistance .... en voor niet zoo heel veel geld   dus had dan gedagt rond de prijs van een 2de hands cdj 200
Max-E    posted on 13-03-2008 16:53
ik zou gewoon reloop RMP-2 (wit, heeft toch t meeste aanzicht) + een DSP Blackfire(zilver is zo koekblik achtig, vind ik danWinking my eye)

al zou je ook kunnen kijken naar iets anders, bijvoorbeeld de KORG mixer volgens mij is dat  de zelfde prijsklasse en ook nog ns wit(met n effecten atoombom erop)
skyline643    posted on 13-03-2008 17:10
2 x CDJ-200. Waarom? Mooi, degelijk voor jouw toepassing (drive-in werk), een handige beatloop, degelijk loopwerk, en effecten. En als mixer een RMX-40 DSP (voor de effecten die je mist op de CDJ-200) in zilver. Dit samen zal prachtig staan tussen je zilveren draaitafels!
User edit by skyline643 on 13-03-2008 @ 17:11:03 (20%)
Glorious-D    posted on 13-03-2008 17:11
nee sorry ... dat is iets teveel geld voor mij :P darom ook dat ik zoek naar een cdj 200 Winking my eye
Glorious-D    posted on 13-03-2008 17:17
@ max-E :  jhaa   ik was dan ook van plan om de witte te kopen ... maar ik hoor dat hy traag is ... en ik zou toch egt een snelle cd speler willen .. en pioneer is altijd mooi Happy, laughing het zou ook on the raod moete mee kunnen ... vooral in de zomer dan ... BBQ's ,, Feestjes ,, verdien ik nu nog altijd men geld mee dus zal nog wel een tijd een goede bij verdienste zijn . Zou het moglijk zijn om een cdj 200 aan 350 ong. te kunnen overkopen ( 2de hands dan wel )
Glorious-D    posted on 13-03-2008 17:22

@ skyline :  kzou misschien de pio nemen omdat : het is een pioneer dus meestal ook heel sterk .. functioneel , en in de winkel hier dicht bij kennen ze natuurlijk altijd iets van pio ,, dus als ik dan stukke heb .. gaa ik naar de winkel kan ik ze late maken ... maar van reloop kennen zij niets dusjha :s en cdj 200 vind ik persoonlijk ook mooi dusja  ,  GEEN zilvere ,  nu jhaa  het zou idd passen by mijn TT's en indien bij het zilver van de pio ,  maar zilver vind ik echt zoo " BlikkeDoos " gelijk ze hier zeggen ,  vind het eentonig  al dat zilver   en daarom ook kleur Happy, laughing

skyline643    posted on 13-03-2008 17:24
De Blackfire in combinatie met de CDJ-200 is ook niet mis natuurlijk. Was maar een voorstel...
Volgens mij moet je voor 350 à 400 euro toch een CDJ-200 kunnen krijgen hoor.
Glorious-D    posted on 13-03-2008 17:33
jaa .. ga dit weekend of in de vakantie naar een winkel waar ik materiaal kan teste   als ik dan een cdj 200 kan testen     zal ik natuurlijk meer weten Happy, laughing
justjustin    posted on 13-03-2008 17:36
RMP1 heeft een betere feeling zoals ik bij een maat van mij merkte...
veel sneller...hij heeft rmp 1 en rmp2

dan maar een frontloader waar je de cd in legt....(mening)
Sebasz    posted on 13-03-2008 17:52
De Blackfire is wel een nice mixer denk ik Happy, laughing Heb hem tijdje terug ff uitgetest in een shop en ga hem binnekort waarschijnlijk ff halen Happy, laughing
Glorious-D    posted on 13-03-2008 18:38

@ justjustin :  dat is ook zoon punt dat ik haat Cry zoon schijf ding waar je dan je cd moet in leggen  ... het is veel gemaklijker en sneller met iets al de cdj ( weet niet de juiste naam )  heb al een stuk filmpjes van de cdj gekeeken Happy, laughing en het bevalt me wel Happy, laughing

simsoft    posted on 13-03-2008 18:42
axis 9 is ook goed aan te raden hoor
Glorious-D    posted on 13-03-2008 21:40
niet meer nodig zijn spelers zijn verkocht :P dikke pech voor mij Happy, laughing
Glorious-D    posted on 14-03-2008 08:56
ik denk dat ik eerst door gaa sparen voor de mixer omdan 1 cdj 200 te kopen Happy, laughing en daar naa nog een cdj 200 Happy, laughing mijn dubbelaar overleeft nog wel een tijdje Happy, laughing
justjustin    posted on 14-03-2008 11:23
Poster: Glorious-D

@ justjustin :  dat is ook zoon punt dat ik haat Cry zoon schijf ding waar je dan je cd moet in leggen  ... het is veel gemaklijker en sneller met iets al de cdj ( weet niet de juiste naam )  heb al een stuk filmpjes van de cdj gekeeken Happy, laughing en het bevalt me wel Happy, laughing

Jah kan ik me heel goed voorstellen!!
Zou zelf waarschijnlijk ook daar ook voor gaan al zou ik de keuze moeten maken...
Glorious-D    posted on 14-03-2008 13:21
ik ga eerst door sparen voor mijn mixer Happy, laughing binnenkort mag ik misschien mijn eerste echte fuif draain en dan zal hoplijk wel meer bookings volgen   die ook meer geld zullen opleveren Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.802 days.
 Post CommentThat would be 160.1 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

74 Users online: 5 Guests (69 Unknown)*
Pages generated today : 25.546
Most users online this month : 144
Lifetime Pageviews : 187.692.219