Ik zou voor de CDJ 200 gaan Gewoon goede keuze!, waarom een Hidden Message?
:::Edit:::
Een hidden message hiervoor is niet nodig.
Poster: Jasper777
Ik zou voor een DN-S1000 gaan, die is gewoon compact handig en zit bordevol functies vor dat geld :D
Poster: Leo981
true maar je scratcht redelijk $%%^$*&%&*^&^$% en als je iets te lang scratcht valt het geluid weg
Edit: wat in de hm staat kan je beter in de topic zetten
als je inderdaad gewoon 2 cdspelers wil hebben is de dns1000 geen slechte keuze
1 sorry voor de hiddin masage , maar ik had nog nooit een topic gemaakt en dus wist ook niet wat dat die hiddin masage wou zeggen
wat die cd speler betreft ik kan niet tgn cd spelers die treuzelen , dat is ook een rede warom ik de mijn ga verkopen ... jammer dat de cdj 200 zo duur is , ligt dat niet aan het feit dat pioneer een topmerk is ? en het daarom zoo duur is of krijg je echt genoeg voor je geld ?
ik heb hier toch al wat gelezen waar ik kan onder verstaan dat bedrijven toch een mixer overnemen ... dus heb ik ook al een mail gestuurt naar de dichts bij zijnde winkel ( geronika in turnhout )
@ skyline : kzou misschien de pio nemen omdat : het is een pioneer dus meestal ook heel sterk .. functioneel , en in de winkel hier dicht bij kennen ze natuurlijk altijd iets van pio ,, dus als ik dan stukke heb .. gaa ik naar de winkel kan ik ze late maken ... maar van reloop kennen zij niets dusjha :s en cdj 200 vind ik persoonlijk ook mooi dusja , GEEN zilvere , nu jhaa het zou idd passen by mijn TT's en indien bij het zilver van de pio , maar zilver vind ik echt zoo " BlikkeDoos " gelijk ze hier zeggen , vind het eentonig al dat zilver en daarom ook kleur
@ justjustin : dat is ook zoon punt dat ik haat zoon schijf ding waar je dan je cd moet in leggen ... het is veel gemaklijker en sneller met iets al de cdj ( weet niet de juiste naam ) heb al een stuk filmpjes van de cdj gekeeken
en het bevalt me wel
Poster: Glorious-D@ justjustin : dat is ook zoon punt dat ik haat
zoon schijf ding waar je dan je cd moet in leggen ... het is veel gemaklijker en sneller met iets al de cdj ( weet niet de juiste naam ) heb al een stuk filmpjes van de cdj gekeeken
en het bevalt me wel
![]()