iKey probleem!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rickdekoning    posted on 11-03-2008 23:18

Hee ik heb net een ikey gekocht maar heb ene probleempje. Ik heb geprobeerd een stukje op te nemen. Dit lijkt in eerste instantie te lukken maar als ik de REC knop voor de tweede keer indruk, om het opnemen te stoppen begint het  busy overload lampje te knipperen. ik dat dat dit wel te maken zou hebben met het feit dat, dat wat ik net had opgenomen, naar de ipod werd overgezet, maar er kwam maar geen einde aan. Na een kwartier was hetzelfde led'je nog steeds aan het knipperen.

Wat moet ik doe of wat doe ik fout?

What do you think about iKey probleem! ??

Vote :   

tairip    posted on 11-03-2008 23:21
Overnieuw proberen? Lege USB stick aansluiten en geen Ipod. Weet dat sommige apparaten daar nog wel eens problemen mee hebben.
Ilja    posted on 15-07-2009 01:52
DJ'e help. ?Mijn iKey doet zeer raar hij stopt op gegeven moment doodleuk ( NOT ) met opnemen ( kan je zien ) ?Reset helpt niet, en USB stick is zo goed als leeg. ?En daar ben ik pas achter nadat ik nagenoeg klaar ben met de mix, en dat is zeer klote.?Cool
Flaged
Dolivieira    posted on 15-07-2009 11:36
Dat is zeer vervellend
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
tom-j    posted on 15-07-2009 12:03
ja ik heb dit ook gehad! ?ik heb het een keer met mijn ipod geprobeerd, het lukte niet: ik had hetzelfde probleem als jij nu bescrhijft. lees de gebruiks aanwijzing even over hoe je dat moet doen met een ipod, want dat werkt anders dan met een USB-Stick/apparaat!
@ Ilja: domme vraag, maar heb je toevallig batterijen erin zitten?? als die bijna leeg zijn stopt hij met opnemen! of formateer anders je USB stick eens misschien dat dat helpt! en is er misschien een switch op je USB-stick die op slot staat (schrijfbeveiliging)?

This is an old Topic

No new postings for 5.661 days.
 Post CommentThat would be 188.7 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: Excentriq & 11 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 41.985
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.536.616