dat is egt heel dom! dat is een van de eerste dingen die je moet checken als je een buitenlandse speler koopt! het kan idd een zekering zijn of hij is gewoon doorgebrand. ga idd wat christiano zegt naar een electro winkel en vraag of ze t daar weten. sterkte ermee
Poster: Nico_26
Mja heb je een onvormer gekocht? :P Want hij is dus kapot doordat je een apparaat dat op 110V werkt aangesloten hebt op een stekker van 220-230.
Owkey srry khad niet volledig gelezen
Nogmaals srry
dus heb je die omvormer nou gebruikt of niet?
Poster: Nico_26Owkey srry khad niet volledig gelezen
Nogmaals srry
Poster: beerbodus heb je die omvormer nou gebruikt of niet?
Poster: denno
Ik lees ook wel eens een half verhaal.
Is er niemand die weet of Denon een beveiliging heeft tegen kortsluiting of piekspanning? Uiteraard weet ik meer als ik morgen even langs een audiozaak loop maar voor de komende nacht hoop ik dat iemand een beetje positief nieuws heeft anders wordt het lekker piekeren!
Poster: beerbodus heb je die omvormer nou gebruikt of niet?
Poster: Tizio
Een adapter is iets anders dan gewoon een verandering van stekker, wlke van de twee heb je?
Je hebt tog garantie? of is dat niet met zulke fouten?..
Iniedergeval succes ermee jong!
Poster: loekJe hebt tog garantie? of is dat niet met zulke fouten?..
Poster: McBany
Waar hebbie 'm gekocht?
ga gewoon flink met dat ding staan rammelen en dan terug sturen en zeggen dat het hun schuld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.