Poster: soundcollector
blijkbaar ligt het helemaal niet aan de faders, ma aan andere redennen want rodec gebruikt ook penny en gilles faders en die mengtafels gaan mis 15 jaar mee
Dat er Penny en Giles in zit zegt helemaal niets, Penny en Giles hebben ook budget faders. Ooit wel eens naar de x fader gekeken van de Xone:02? In dat geval heb ik toch veel liever een Ecler met een Eternal fader of een Pioneer DJM707/909 met hun encoder/decoder systeem (vind het nog steeds jammer dat die x fader niet in de DJM800 is gekomen.... zunde).
Leeftijd/Slijtage hangt af van hoe de persoon die er achter staat zich gedraagd. Ik ben wel eens dateqs tegen gekomen die meer hadden gedronken in hun leven dan de persoon er achter en geen krimp gaven.
A&H valt gewoon in het rijtje met topfabrikaten. De onderdelen die in een Xone:92 zitten zijn beter dan die in een Ecler Nuo5 zitten. Bij normaal gebruik zul je echter nooit tegen de grens van een apparaat aan lopen en blijft alles heus wel heel. Helemaal bij merken als Xone, Ecler, Rane, Dateq (rodec ben ik niet kapot van, vind de afwerking wat minder) en de huidige Pioneers.