Wat ik nu ga zeggen daan schrok ik zelf ook echt ontzettend van. Het laat even kort door de bocht zien hoe smerig en achterbaks deze muziekindustrie in elkaar zit.
Voordat Digidance mijn boekingen deed en voordat ik besloot alles zelf te gaan doen qua label etc ben ik bij een flink aantal labels langsgeweest om te kijken wat we voor elkaar konden betekenen. Een van de labels waar ik langs ben geweest is B-Bass Music van DJ Glenn B & Carlos Barbosa. Hier zouden we een vinyl uitbrengen, de Dirty House E.P. Het contract heb ik hier nog liggen - het is echt een wurgcontract van de hoogste klasse - dus daar heb ik niet getekend. Netjes bedankt en zakelijk kwamen we niet rond. That's how it go's... dacht ik.
Vervolgens kom ik dus via-via vorige week achter dat DJ Glenn B en Carlos Barbossa er doodleuk met mijn naam van door proberen te gaan! Ze zijn bezig een CD onder de naam 'Dirty House' in de winkel te krijgen.. en daarbij ook nog eens een aantal feesten onder de naam 'Dirty House'. Gewoon een ripoff van mijn zaken!
Wat voor low-life, respectloze idioot ben je als je schaamteloos probeert te kapen waar ik 2 jaar voor heb geknokt? Iedereen weet dat als je het over Dirty House hebt - dat je het over mij en de rest van de dirty house crew hebt. Niet die mislukte platenbakkers van B-Bass Music. Echt, ik haat dit soort ratten, ze hebben dit geintje al veel vaker geflikt. Er was eerst 'Bubbling Beatz' van DJ Hardwell.. en toen kwamen zijn met 'Reaggeton Riddim' met exact het zelfde lettertype en layout. Hardwell kwam met Eclectic Beatz en zij kwamen met een andere Eclectic CD. Ik kom met 'Dirty House' en ze presteren het om dit 7 dagen voor mij te registeren bij het Benelux Merkenbureau. Als je ze dan vervolgens opbeld met de vraag waar dit allemaal op slaat krijg je te horen; 'Tja, zaken zijn zaken'.
Echt.. fuckoff met de schele dakduif van een DJ Glenn B en die crooked mensen naaiende malloot van een Carlos Barbosa. Zijn representeren echt alles wat slecht is in deze muziekindustrie.
Dus, mocht je ergens een fake Dirty House party zien. (Ze hebben er inmiddels eentje geplanned in The Empire New York in Hengeloo) Boycot die onzin, want je krijgt een slap aftreksel met B Klasse DJ's die het hele concept niet eens begrijpen..
If it's not Vato Gonzalez, Jorno Espé, Funk*D, MC Tjen, Devastator, JDK or Jay Buca & Le Mar or any other REALY dirty house member.. it's NOT dirty house.. we are the originators!
Ik heb zo her en der eens gesproken met mensen.. volgens mij kunnen we best wel een 'Ik ben genaaid door B-Bass Music' hyve gaan openen - ik ben lang niet de enige die te leiden heeft onder de smerige achterbakse acties van deze twee zielige uitzuigers. Er zijn veel meer beginnende producers en DJ's die daar genaaid zijn met wurgcontracten en andere backstabber acties om geld te verdienen over jullie rug. Ik ben met Dirty House als label bezig om de weg vrij te maken voor een compleet nieuwe generatie DJ's en producers.. en in plaats van die mensen te helpen en ondersteunen - naaien ze de nieuwkomers om er zelf beter van te worden.
Dus om even duidelijk te zijn;
Fuck DJ Glenn 'Crosseyed as a pinguin' B! Fuck DJ Carlos 'Backstabber' Barbosa!
Fuck Feestjuh.nl! Fuck B-Bass Music als bedrijf, label en het stelletje dieven dat ze zijn.
It's Dirty House.. and I am the originator of this hype. This is my house.
Poster: ccc
Tja wat doe je eraan.
Geld is geld.
Waarom registreert dat Dirty House zich dan niet meteen?
It's Dirty House.. and I am the originator of this hype. This is my house
n the beginning there was Jack, and Jack had a groove. And from this groove came the groove of all grooves.
And while one day visciously throwing down on his box, Jack boldly declared: "Let there be house!" And housemusic was born.
I am you see, I am the creator, and this is my house, and in my house there is only housemusic. But I am not so selfish, because once you're into my house it then becomes our house and our housemusic. And you see, no one man owns house, because housemusic is a universal language spoken and understood by all. You see, house is a feeling, that no one can understand really, unless you're deep into the vibe of house. House is an uncontrolable desire to jack your body. And as I told you before: This is our house and our housemusic. In every house, you understand, is a keeper and in this house the keeper is Jack. Now, if some of you might wonder "Who is Jack and what is it that Jack does?" Jack is the one that gives you the power to jack your body. Jack is the one who gives you the power to do the snake. Jack is the one who gives you the key to the wiggly worm. Jack is the one who learns you how to walk your body. Jack is the one that can bring nations and nations of jackers together under one house. You may be black, you may be white, you may be Jew or Gentile... It dont make a differance in our house. And this is fresh.
Poster: Dj-RK
Ja dat is de grote vraag...
Maar denk jij er meteen aan? als ik San Sebastiaan was zou ik nou GEKKE HOUZ ook vast leggen
maar dat doet hij ook niet tot dat er straks een of andere gek met het concepst Gekke Houz op de markt komt!
en dan is het van had ik maar
Poster: Sebasz
Met een paar vrienden daar langs gaan en het recht in eigen hand nemen lijkt me in zulke gevallen niet meer dan terecht
Poster: Sebasz
Met een paar vrienden daar langs gaan en het recht in eigen hand nemen lijkt me in zulke gevallen niet meer dan terecht
Poster: Jorrit
Is dit een opmerking in het verlengde van de scheldwoorden en oproepen tot het vervuilen van de hyves profielen van de boosdoeners door vato zelf?
Erg onprofessioneel als je het mij vraagt...
Poster: Adrien1989Dat is al een ander verhaal :P Maargoed
Nee dat is slim
Zou jij op je kamertje gaan zitten huilen dan ofzo?
Volgensmij hebben ze al weer een nieuwe stap: dirtyhouse.nl
Poster: sparcklessVolgensmij hebben ze al weer een nieuwe stap: dirtyhouse.nl
Dat nog liever dan "langs gaan en het recht in eigen hand nemen", dan kan je je DJ carriere ook wel vaarwel zeggen.
Poster: Adrien1989
Nee dat is slim
Dat nog liever dan "langs gaan en het recht in eigen hand nemen", dan kan je je DJ carriere ook wel vaarwel zeggen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.