Frankfurt Messe 2008, wie gaat erheen (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twello    posted on 01-03-2008 17:25
Wie gaat er dit jaar naar de messe Cry ik ben dit jaar voor het eerst van de partij dus ik hoop dat het leuk word.

Nog ff een kort vraagje, die tickets he, moet je die online bestellen of zijn ze daar ook te koop?

Woensdag :
bambamstudio

Donderdag :
bambamstudio
Lead

Vrijdag :
bambamstudio
Lead

Zaterdag :
bambamstudio (deels)
Twello
MoXeGy
PatrickBeuken
Lead (deels)
Mod edit by Lead on 03-03-2008 19:54 (86%)

What do you think about Frankfurt Messe 2008, wie gaat erheen ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 13-03-2008 16:41
Poster: bambamstudio
intwaar gaan we meeten en hoelaat mensen?

Zaterdag 11.00 uur op de Pioneer stand bij Lead?
bambamstudio    posted on 13-03-2008 23:16
zaterdag's ga ik niet op de messe lopen, veels te druk, en ik ben al dan al 5 dagen Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
PatrickBeuken    posted on 13-03-2008 23:36
Dan vrees ik dat je weinig mensen van hier hebt om mee te meeten :P
Lead    posted on 13-03-2008 23:51
Zaterdag ben ik er niet in ieder geval.. Dan ben ik al weer op doorreis naar Munchen.

Morgen ben ik er nog de hele dag (vrijdag) en heb het meeste al wel gezien denk ik. Alle DJ Gear staat behoorlijk bij elkaar in de buurt. Hal 5.0 (beneden verdieping). Je komt eerst een paar piano's en orgels tegen, maar daarachter zitten zowat alle DJ merken bij elkaar.

Pioneer heeft veel speel ruimte in een grote stand met veel MEP-7000's. Numark ook goed aanwezig met wat nieuwe dingetjes zoals een fikse Traktor controller, een nieuwe dubbelaar met CD en harde schijf. Denon heeft de nieuwe DN-S1200 staan. Er is natuurlijk nog meer te zien zoals talloze MIDI Controllers, DJM-400 kopieen en ander Chinees spul. Heb vandaag de hele dag rond gelopen en me goed kunnen vermaken. Een stuk interesanter dan vorig jaar in ieder geval.

Foto's komen later online.. zit nu in een hotel met laptop, maar zonder USB kabel naar mijn camera. Zal dus waarschijnlijk pas maandag worden dat die online komen.
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 13-03-2008 23:55
Poster: Lead

zit nu in een hotel met laptop,

ja ja,, je zit gewoon samen met bam bam in een locale kroeg een biertje te drinken :P
User edit by Laidback on 13-03-2008 @ 23:57:32 (9%)
Lead    posted on 13-03-2008 23:59
Hehehe, bier heb ik wel genoeg op, maar Bambam heb ik nog niet gezien Cry
Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 14-03-2008 07:59

ik zoek al 2 dagen naar je Winking my eye
Twizz    posted on 14-03-2008 12:45
VertrekVanNaarAankomstHoe
15:15 vondellaan
gemert
Pastoor Poellplein
gemert
15:16 lopen 1 min

15:16 Pastoor Poellplein
gemert
Station NS
eindhoven
15:53 busbus 121
 arrivaarriva
richting eindhoven

16:02 treinstation Eindhoven
eindhoven
spoor 5
treinstation Centraal
utrecht
spoor 7
16:52 intercityintercity
 nsns
richting Schagen

17:00 treinstation Centraal
utrecht
spoor 12
treinstation hbf
frankfurt (d)
20:30 iceice
 nsns
richting Frankfurt (Main) Hbf

lol hotelletje regelen en dan ben ik er morgen ook bij:P
PatrickBeuken    posted on 14-03-2008 14:13

Ik zou dan toch wat eerder vertrekken Winking my eye

bambamstudio    posted on 14-03-2008 22:48

update: vandaag gedate met jeroen Happy, laughing
MoXeGy    posted on 14-03-2008 22:56
morgen ochtend om 4:00 uit me bed, en om 5:60 de bus in naar frankfurt Happy, laughing
Hoelaat houden we bij de pioneer stand een meeting?
User edit by MoXeGy on 14-03-2008 @ 22:57:30 (69%)
PatrickBeuken    posted on 14-03-2008 23:02
Zijn niet zo veel mensen daar om te meeten en weinig zullen dit nog lezen, denk ik :P Dus als je me ziet zeg je maar 'hoi'... als je vergeetachtig bent print je mn foto uit mn gallery maar uit :P :P
Lead    posted on 14-03-2008 23:19
He Bambam, als je een keer uitlogt en weer inlogt krijg je een ander vlaggetje Winking my eye

Morgen ochtend ben ik er nog heel even een uurtje of anderhalf kijken en rond 11 uur ga ik weer verder op doorreis (naar Munchen). Succes allemaal morgen, gezien de drukte nu door de week zal het zaterdag wel een gekkenhuis gaan worden.
Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 14-03-2008 23:28
Deutsland Deutsland über alles......
Laidback    posted on 15-03-2008 21:39
Deutsland Deutsland über alles......

Cry
Twello    posted on 16-03-2008 15:18
Nou de meses was weer vet Cry vooral de pioneer stand vond ik vet, die nieuwe MEP-7000 is echt een geweldig apparaat! Alleen ik mis hotcue's, dat is dan weer jammer...

CDJ-400 was ook heel mooi, veel functies. DVJ-1000's. SVM-1000's noem het maar op Cry Ik vond de SVM-1000 redelijk lastig in het begin, maar na een paar keer had ik het al helemaal door, vooral de video effecten waren leuk Cry

Andere hoogtepunten vond ik: Stanton Enter the System, Reloop, DenonDJ. De stand van Ecler viel me wel wat tegen, er stonden wel 2 evo-5's aangesloten, maar daar snapte ik niks van want het ging via midi Cry EVO4 nog even bekeken, leek me een mooi ding, alleen er werden bijna geen demo's gegeven dus veel wijzer ben ik niet gewordenCry

Jammer dat A&H en Native Instruments er niet waren, ik had graag nog even traktor scratch uitgeprobeert.
PatrickBeuken    posted on 16-03-2008 16:55
A&H was er wel, maar die stonden in de PA-hal met hun dj producten.
Twello    posted on 16-03-2008 18:45
Poster: PatrickBeuken
A&H was er wel, maar die stonden in de PA-hal met hun dj producten.

verdomme, dat heb ik dus gemist...
Roos    posted on 16-03-2008 22:38
Zaterdag ben ik er niet in ieder geval..

Hoe kan dat dan, met wie hebben we dan staan praten over cheap-ass faders en dat soort meuk? Cry
MoXeGy    posted on 16-03-2008 22:39
zo stond mackie ook onder een andere naam en die kon ik ook niet 123 vinden.
bambamstudio    posted on 17-03-2008 08:26
Er staan altijd dj merken ook in de PA hal, Dateq bv ook.
Ook staan er in de pa hal ook stands met studio apparatuur, niet echt handig maar het klopt wel omdat veel bedrijven meer doen dan alleen DJ. van A&H is de dj tak erg klein en de PA markt erg groot.

Dat Native INstruments er niet sond was idd vreemd. Wat deze waren wel aangekondigt dat ze op de messe zouden staan. In het grote 'wat staat er op de messe boek' stonden ze wel met een stand, maar die plaats was in hal 5.1 leeg
User edit by bambamstudio on 17-03-2008 @ 08:27:52 (90%)
skyline643    posted on 17-03-2008 09:47
Iemand die geweest is en toevallig Rodec heeft zien staan? En die toevallig ook wat weet over de nieuwe mixers...? :P
bambamstudio    posted on 17-03-2008 09:55
Poster: skyline643
Iemand die geweest is en toevallig Rodec heeft zien staan? En die toevallig ook wat weet over de nieuwe mixers...? :P

die stonden niet op de messe. Ik zag en een stand die een rodec had staan, maar dat was geen nieuw model.
Reind    posted on 17-03-2008 10:44
Dat Native INstruments er niet sond was idd vreemd. Wat deze waren wel aangekondigt dat ze op de messe zouden staan. In het grote 'wat staat er op de messe boek' stonden ze wel met een stand, maar die plaats was in hal 5.1 leeg

Native was er wel degelijk alleen niet met een stand, ben namelijk de director of marketing tegen gekomen, en de seniour product designer van de dj afdeling. Men was er niet met een stand omdat men zelf niets nieuws te melden had, nu volop aan het werk is aan nieuwe software updates en de website van NI op het punt staat in het nieuw gestoken te worden... oftewel men had het gewoon te druk op kantoor.
bambamstudio    posted on 17-03-2008 11:34
Ik zeg ook niet dat ze er zelf niet waren, zeg alleen maar dat ze niet met een stand op de messe stonden wat wel was aangekondigd. Hun aftermesse party in een club in Frankfurt was iig vet.
User edit by bambamstudio on 17-03-2008 @ 11:35:45 (79%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

49 Users online: 8 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 13.300
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.979.478