Poster: Lawrenz
Dan heb je bij Nvidia kaarten SLI support nodig, of bij ATI kaarten Crossfire o.i.d. Als je dus 2 kaarten met SLI of Crossfire hebt (één van de twee, kan niet SLI+Crossfire) dan zou het moeten werken.
Graphics adapter A with two outputs in an x16 PCIe slot, plus another graphics adapter B with one or more outputs in a conventional PCI slot.
Both A and B use the same WDDM driver.
Poster: Prozei
daarom zat ik te denken aan een extra videokaart voor het 3e scherm.weet alleen niet of dat gaat werken
Poster: Stephanie
Heb het hier ook voor de video-editing. Twee videokaarten voor drie schermen en zelfs nog een kaart voor de aansturing van de digibeta.
Maar ja, dit is een mac....weet niet hoe dat bij een pc werkt. Kan je alleen de tip geven de LCD niet als scherm te gebruiken om video te masteren maar hier een (barco)RGB scherm voor te gebruiken. De kleuren van een LCD zijn namelijk niet waarheidsgetrouw......
EDIT: Je hebt het antwoord al gevonden
Poster: Laidback
ennuh.. een RGB scherm..
Paul heb je de loterij al gewonnen? ik zag namelijk een paar mooie 50" Pio PDP50 jes :D ..
Poster: soundcollector
Ik vind het een beetje dom om al spulle er te zette als je nog moet werken...
Kans op krasse, een hoop stof etc...
Ben benieuwd naar het resultaat
Poster: soundcollector
Ik vind het een beetje dom om al spulle er te zette als je nog moet werken...
Kans op krasse, een hoop stof etc...
Ben benieuwd naar het resultaat
Poster: Stephanie
Heb het hier ook voor de video-editing. Twee videokaarten voor drie schermen en zelfs nog een kaart voor de aansturing van de digibeta.
Maar ja, dit is een mac....weet niet hoe dat bij een pc werkt. Kan je alleen de tip geven de LCD niet als scherm te gebruiken om video te masteren maar hier een (barco)RGB scherm voor te gebruiken. De kleuren van een LCD zijn namelijk niet waarheidsgetrouw......
EDIT: Je hebt het antwoord al gevonden
Poster: djmamo
voor editing kun je het beste een gewone beeld buis tv voor pakken of een stand alone video monitor.
Poster: Prozei
daarom zat ik te denken aan een extra videokaart voor het 3e scherm.weet alleen niet of dat gaat werken
ik ga over 2 weken pas weer verder om dat ik op dit moment nog steeds geen hout ken halen.
@dubbelyou heb zat digitale camera's hier leggen alleen ff geen batterijen ervoor.
deze foto's zijn met mobieltje gemaakt en geresized.
volgende foto's worden weer betere kwaliteit
Poster: Prozeiik ga over 2 weken pas weer verder om dat ik op dit moment nog steeds geen hout ken halen.
@dubbelyou heb zat digitale camera's hier leggen alleen ff geen batterijen ervoor.
deze foto's zijn met mobieltje gemaakt en geresized.
volgende foto's worden weer betere kwaliteit
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.