Poster: djmarcelm
hey paul
wanneer kom je hier de boel verbouwen?
moet voor de video producties nog wat ruimte hebben
Poster: djmarcelm
hey paul
wanneer kom je hier de boel verbouwen?
moet voor de video producties nog wat ruimte hebben
haha, dat is best genaaid..
ow ok, dat van die 2 kamers snappe ik wel behang wil er niet af? wat dacht je van n schuur apperaat?(ik zou totaal niet weten of t werkt, ben ziek thuis en heb de meest creatieve ideetjes binnengekregen terwijl ik wat op de bank naar kleuter programma's heb liggen kijken
)
Poster: Max-Ehaha, dat is best genaaid..
ow ok, dat van die 2 kamers snappe ik welbehang wil er niet af? wat dacht je van n schuur apperaat?(ik zou totaal niet weten of t werkt, ben ziek thuis en heb de meest creatieve ideetjes binnengekregen terwijl ik wat op de bank naar kleuter programma's heb liggen kijken
)
Poster: Max-Ehaha, dat is best genaaid..
ow ok, dat van die 2 kamers snappe ik welbehang wil er niet af? wat dacht je van n schuur apperaat?(ik zou totaal niet weten of t werkt, ben ziek thuis en heb de meest creatieve ideetjes binnengekregen terwijl ik wat op de bank naar kleuter programma's heb liggen kijken
)
Poster: soundcollector
Je moet een spons nat maken en da over het behang vegen zodat het behang echt heel nat is
(wel warm water gebruiken) en dan met zo een ijzeren krabber het eraf krabben
gr
Poster: djprozei
daar was ik ook mee bezig :p
maar kwam totaal 7 lagen behang tegen. waarvan 6 van de vorige bewoner van het huis.
- bouw behang
- babykamerbehang
- kinder printje met balonnen
- raceauto's
- voetbal behang
- ajax behang
- effen kleur behang van me eigen.
ik ken geen behang meer zien :p
Wat kleur krijgt de radiator en dergelijke:d?
en wat voor vloer ga je erin doen?
Poster: JasperVC
komt goed :p
Moet zalig zijn om daar werk van te maken als je wat geld hebt ...
dit is eind resultaat van deze dag.
-raam geschildert.
-deur/deurposten geschildert.
-lamp opgehangen
Poster: U-Vinyl
Je had er ook overheen kunnen schilderen. Goeie isolatie
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.