Hoi iedereen,
Eergisteren heeft een vriend van mijn een amerikaanse cdj 1000 mk3 gekocht. Hij heeft uiteraard ook zo'n omschakelaar stekker naar europeense gekocht. Maar hij durft hem nog niet aansluiten omdat hij niet echt weet of het wel werkt.
Nu is de vraag of je in de CDJ zelf een soort van knopje hebt waarmee je de Voltages wel kan aanpassen
Ok bedankt weten jullie misschien hoeveel zo'n miltimeter kost? En is het eignelijk ook mogelijk gewoon een europeese voeding voor dj CDJ in de amerikaanse CDJ te steken?
Poster: Nico_26Ok bedankt weten jullie misschien hoeveel zo'n miltimeter kost? En is het eignelijk ook mogelijk gewoon een europeese voeding voor dj CDJ in de amerikaanse CDJ te steken?
Hoe bedoel je, je hebt toch juist 110V nodig? Dat is gewoon goed, ff meten idd en dan ben je klaar. Maar dat ding zal heus wel werken,als je hem gewoon nieuw hebt gekocht.
Poster: JoriHoe bedoel je, je hebt toch juist 110V nodig? Dat is gewoon goed, ff meten idd en dan ben je klaar. Maar dat ding zal heus wel werken,als je hem gewoon nieuw hebt gekocht.
Poster: Setrise
De CDJ-1000's hebben volgens mij een ingebouwde omschakelaar? Ik zou het wel even checken. Ik heb ook mk2's waarop AC 120V staat en ze hier er gewoon in het stroomnet gaan!
Poster: McBany
Bij mijn TT kun je 'm omswitchen naar een ander voltage
Of het werkt mag sjors weten...