Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort een table-top cd-speler te gaan kopen.
Alleen nu zit ik met een vraag.
De Numark Axis-9 CR of de Denon DN-S1000?
Plus- en minpunten:
Ik wou graag jullie reactie weten (en als je een aanbeveelt of afkraakt, graag een motivatie :P)
Poster: Joeylyn
ganda ng mixer...
Poster: loekIk ken de Denon wel, maar de Axis 9 niet. maar toch zou ik voor de Axis gaan want die Denon is mij veel te onoverzichtelijk en veel te klein.. ik heb er 1 avond mee gedraait maar ik denk dat de numark beter is!
Poster: Phenix
- Denon DN-S1000
- Minpunten:
- Klein formaat
Bedant voor de reacties allemaal.
Ik vindt vindt bij de reloop de sampler erg handig en je hebt wat effecten, enzo..
En dan heb ik meteen een heel Reloop setje :D
@ Jasper777: Wat is er dan anders aan het loopen op de Axis 9, op de reloop kan je 4 loops/ samples opslaan en op de Axis 9 2 Loops :P?
Poster: PhenixBedant voor de reacties allemaal.
Ik vindt vindt bij de reloop de sampler erg handig en je hebt wat effecten, enzo..
En dan heb ik meteen een heel Reloop setje :D
@ Jasper777: Wat is er dan anders aan het loopen op de Axis 9, op de reloop kan je 4 loops/ samples opslaan en op de Axis 9 2 Loops :P?
Poster: bartjeu
ben zelf ook aan het twijfelen; maar ga denkik voor de denon gaan. maar nog een vraagje; heeft de denon dn-s1000 ook een key lock? zodat je geen smurfenstemmetjes krijgt.
Poster: PhenixBedankt voor de reacties allemaal
@ anjunabitch: dat is wel weer zo, maar waarom koopt iedereen dan een dure Pioneer als je ook een numark ofzo kan kopen, je kan op beide spelers cue'en en er zit een play knop op
De kwaliteit van Pioneer is dan mss wel beter, maar Numark heeft toch ook kwaliteit
(Correct me if I'm wrong...)
@ Jasper777: oke bedankt voor je reactie, ik dacht ook aan denon.
Alleen had ik een vraagje over de denon, in welke percentages kan je de pitch instellen. (bijv. 6%, 16%, 24%, 100%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.