Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort een table-top cd-speler te gaan kopen.
Alleen nu zit ik met een vraag.
De Numark Axis-9 CR of de Denon DN-S1000?
Plus- en minpunten:
Ik wou graag jullie reactie weten (en als je een aanbeveelt of afkraakt, graag een motivatie :P)
Poster: bramv
numark axis 9 is heel overzichtelijk. Dat het geen mp3 is vind ik niet echt een minpunt, mp3 cd's moeten toch altijd lang laden.
En wat bedoel je met cd laadje? waar je de cd in moet doen ofwat?
quote: |
Poster: Jer Wat naar buitn schuift om je cd in te doen quote> |
@ BramV: Met cd-laadje bedoelde ik idd het laatje waar je je cd in legt
@ Jer: Je moet toch alleen bij het scratchen de platter in drukken en bij de effecten niet, dacht ik.
En over dat testen, er is hier geen dj-shop in de buurt als ik het goed heb dus dat gaat een beetje moeilijk. Tenzij iemand anders een dj-shop in de buurt van Heerhugowaard, Alkmaar weet (Noord-Holland)!
@ Bouncy: Hoe bedoel je Hufterproof ?
@ Allemaal: Bedankt voor de reactie
Poster: Adrien1989
@phenix:
Bij de effecten niet nee. Dat indrukken met het scratchen valt ook allemaal wel mee, ben je zo aan gewend. Hufterproof betekend dat ie niet kapot gaat bij ruw gebruiksgedrag.
@ DNR: bedankt voor de info, alleen wat heeft de dn-s1200 meer dan de DN-S1000, alleen USB en midi
toch. Ik vindt hem niet erg mooi, ik vindt de DN-S1000 weer mooier, maar
De Denon heeft toch de mogelijkheid tot het editten van Loops en de Numark niet als ik het goed heb :P
Heeft iemand trouwens ervaring met beide spelers ?
Bedankt voor de reacties allemaal
@ anjunabitch: dat is wel weer zo, maar waarom koopt iedereen dan een dure Pioneer als je ook een numark ofzo kan kopen, je kan op beide spelers cue'en en er zit een play knop op
De kwaliteit van Pioneer is dan mss wel beter, maar Numark heeft toch ook kwaliteit
(Correct me if I'm wrong...)
Ik ken de Denon wel, maar de Axis 9 niet. maar toch zou ik voor de Axis gaan want die Denon is mij veel te onoverzichtelijk en veel te klein.. ik heb er 1 avond mee gedraait maar ik denk dat de numark beter is!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.