cdj-400(midi) --> itunes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

woxa    posted on 23-02-2008 12:01
ik zit met de vraag als het mogenlijk zou zijn om men cdj-400 te gebruiken om men itunes

persoonlijk denk ik niet dat het gaat lukken om via midi itunes aan te sturen
(eigenlijk moeten juist men play/pauze knop werken en eventueel men srearch pijltjes)

is er iemand dat denk dat dit lukt?

What do you think about cdj-400(midi) --> itunes ??

Vote :   

jannickv    posted on 23-02-2008 12:17
ik las dat je de midi-controler van vestaq kan gebruiken in i-tunes dus dit zou ook wel moetten lukken denk ik
NielsR    posted on 23-02-2008 12:31
volgens mij heeft itunes geen midi ondersteuning maar als je het via een omweg doet kan het volgens mij wel maar dan moet jhe traktor 3 of traktor scratch hebben want die gebruiken de itunes library dus in dat programma word dan itunes geintegreerd dus traktor heeft wel midi ondersteuning dus zou je het zo kunnen doen.
jannickv    posted on 23-02-2008 13:03
Poster: NielsR
volgens mij heeft itunes geen midi ondersteuning maar als je het via een omweg doet kan het volgens mij wel maar dan moet jhe traktor 3 of traktor scratch hebben want die gebruiken de itunes library dus in dat programma word dan itunes geintegreerd dus traktor heeft wel midi ondersteuning dus zou je het zo kunnen doen.

ahnja zo bedoelde die website het waarschijnlijk Winking my eye
ik heb zelf geen itunes dus kon niet kijken

This is an old Topic

No new postings for 5.586 days.
 Post CommentThat would be 186.2 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online:  (84 Unknown)
Pages generated today : 10.680
Most visitors online this month : 143
Lifetime Pageviews since 2003 : 211.103.289