Probleempje play-knop Denon S-1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Artro    posted on 22-02-2008 21:21
Beste forumleden,

Ik heb nu ongeveer twee jaar 2 Denon S-1000's (geen garantie meer). Sinds vandaag heb ik een klein probleempje met een van de spelers: de playknop doet het alleen maar helemaal links van de knop.. erg vervelend dan, je moet dus echt opletten waar je op de knop drukt..

Hebben meer mensen last van dit probleem dat de playknop niet functioneerd zoals hij zou moeten functioneren?

Weet iemand of je dit zelf kunt repareren, of laten repareren, en zo ja waar? En hoeveel het ongeveer zou kosten?

Alvast bedankt voor reacties!

What do you think about Probleempje play-knop Denon S-1000 ??

Vote :   

Lead    posted on 22-02-2008 21:36
Denk dat het schakelaartje onder de knop kapot is of geen (of slecht) contact maakt. Even mee naar een winkel, bijvoorbeeld die waar je ze gekocht hebt Winking my eye

Zo'n schakelaartje kost meestal minimale arbeidskosten + 2 euro voor het schakelaartje. (als het dat is tenminste)

Poster: Artro
Beste forumleden,

...

Alvast bedankt voor reacties!

Liever geen topic openen in brief-stijl. Het is duidelijk aan wie het gericht is...
En de reacties komen vanzelf... Zo niet, dan staat er te weinig informatie in de openingspost Winking my eye

Oh, bijna vergeten : welkom op DJResource Happy, laughing
Voor wat algemene zaken : onze guidelines
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 22-02-2008 21:40 (100%)
Artro    posted on 22-02-2008 21:43
Hmm okee, bedankt voor je reactie Happy, laughing Morgen maar even naar zo'n winkel dan.

Wat ook typisch is dat ik ze precies twee jaar geleden heb gekocht (22-02-2006). Wel heel toevallig zeg.

En sorry van de briefstijl hehe.
denon-dj-jimmy    posted on 23-02-2008 15:38

als je vaak op je play knop ramt dan zal het probleem het schakelaartje zijn

This is an old Topic

No new postings for 5.767 days.
 Post CommentThat would be 192.2 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

115 Users online: 7 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 364
Most visitors online this month : 205
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.699.385