www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* (6/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 21-02-2008 16:14

Wat is www.totaalfm.com
Totaal Fm is een snel groeiend internet station dat veelbelovende dance dj?s uit binnen en buitenland de kans geeft om zich te laten horen. Om een groot luisterpubliek te laten genieten van hun mixkunsten. De meest gedraaide stijlen dance muziek wat je op Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, & techno. Deze stijlen zijn onderverdeelt in bepaalde dagen om niet de diverse stijlen door elkaar te laten lopen. Elke stijl heeft namelijk zijn eigen publiek. Tijdens de nog niet ingevulde uren zullen deze stijlen te horen zijn via Totaal?s nonstop muziek programma, de Music Machine.

Waarom laat Totaal Fm alleen relatief onbekende dj?s draaien?

Dj?s met naam en faam hebben geen enkele moeite om, waar dan ook, hun muziek en mixkunsten te laten horen. Beginnende of nog onbekende dj?s hebben daarentegen veel moeite om een vaste plek af te dwingen. Het aanbod van dj?s is groter als de beschikbare plaatsen om te kunnen draaien. Daarom heeft Totaal Fm besloten om dj?s die nog niet zijn doorgebroken een plaats te geven om hun vakkundigheid te laten horen en geeft hen de kans om zichzelf wekelijks te verbeteren.

Wie mogen er draaien op Totaal Fm?

In principe iedereen die goed kan mixen in de stijlen hierboven aangegeven. Zowel Nederlandse als dj?s buiten Nederland. Op dit moment draaien er o.a. dj?s uit: Nederland, Duitsland, Belgi?, Frankrijk, Spanje, Itali?, Polen, Roemeni?, Zweden, Argentini?, Amerika hun programma op Totaal Fm. Iedereen met een hart voor dansmuziek en een goede mixstijl is welkom op Totaal Fm.

Wat vraagt Totaal Fm daar voor terug?

Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj?s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun ?muziek carri?re?. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma?s en dj?s in alle stijlen.

Natuurlijk sluit TFM 'grotere' namen niet uit om hun show op haar zender te draaien. De afgelopen tijd hebben diverse bekende dj/producers zich aangemeld bij TFM. Mensen zoals:

Store N Forward ? Der Mystik ??Eddie Halliwell???John Askew?-??Jordan Suckley?? Amex ? Ernesto & Bastian ? Manuel Le Saux ??Simon Patterson???Pedro Del Mar???Indecent Noise???Johan Ekman???Stoneface & Terminal???Ronski Speed???Kyau & Albert???Dave Lambert?? Niki belucci? ? Cesar Lugo ??Corderoy & Ehren Stowers ??Cressida ? Fast Distance ? Galen Behr ? ArCee ? Singularity ? Ivi-R ? Graham Gold ??Thomas Datt?? Mark Sherry? - Six Senses? - Ucast ??Fred Baker?? Ucast ? Haris-C ?Greg Downey ? Nurettin Colak - Marc Simz -? - Ram - Steve Anderson - Electribe - Danny Powers -?Ben Nickey - Susy Solar - Fei-Fei - Emdee?- Midnight Sun Connection - Artento Divini - Alex M.o.r.p.h. x Woody van Eyden and many more.............

User edit by ArCee on 23-04-2010 @ 13:10:07 (100%)

What do you think about www.totaalfm.com*NEW SITE ON LINE* ??

Vote :   

ArCee    posted on 29-10-2009 10:11
Aan de lijst met indrukwekkende namen kunnen er weer een aantal worden toegevoegd:
1: Akira Kayosa, trance held uit Engeland. Cool
2: Randy Boyer, een trance?deejay producer die al erg lang bezig is met een indrukwekkende staat van dienst. Cool
3: Helemaal uit Naminbie,? deejay / producer Pierre Pienaar met zijn 2 wekelijkse show op TotaalFM Cool
4: Uit Nederland komt Artento Divini, ook een trance deejay / producer die snel naam in de dance scene maakt. Cool
5: Uit Belgie, de populaire house / tech house deejay Laurent Wery met zijn wekelijkse show op de zaterdag middag.

Veder werken we nog aan een verrassing op house gebied, maar dat hoor je vanzelf zodra het definitief rond is.

www.totaalfm.com, always on tha move bringing you the best in dance music!!
User edit by ArCee on 06-11-2009 @ 16:06:28 (12%)
Stefjuuh    posted on 29-10-2009 11:17
Die verrassing, is dat iets wat jij heeeeel lang geleden tegen mij gezegd hebt?
ArCee    posted on 02-11-2009 11:09
Met een geheugen als een vergiet, refresh my memory Cool
FML    posted on 02-11-2009 11:17
toch is luisteren ! zie dat er harder beats tussen staat :D
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Delcone    posted on 02-11-2009 12:10
Ik lees dat er nog nergens harstyl djl,s zijn aangemeld?
FML    posted on 02-11-2009 17:27
Topic post staat

" Totaal Fm zult tegenkomen zijn: Trance, house, minimal, electro, tech-house, techno, hardstyle, classics, jump en hardcore. "
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
ArCee    posted on 05-11-2009 13:36
Helaas lady's, heren en fans van het hardere werk, ik heb de openings post aangepast. Sorry dat ik dit zelf ook pas nu zie, slordig, inderdaad. De haredere stijlen zijn niet meer te horen op TotaalFM. Op dit moment hoor hoofdzakelijk:
House (met alle substijlen).
Techno.
Trance
(met alle substijlen).

Vanf volgende week komen er 3 uur house bij op de zaterdagnacht / Zondagmorgen. Van 00.00 t/m 02.00: Housepasific met Christian Hornbostel en daarna van 02.00 t/m 03.00 uur: Dave Lambert met?Versulicous radio show.

Meer gesprekken met goede house deejays zijn gaande Cool
User edit by ArCee on 05-11-2009 @ 13:47:37 (2%)
Stagiar    posted on 05-11-2009 16:28
't is toch Artento Divini?
ArCee    posted on 06-11-2009 16:07
Je hebt gelijk, Tiep Miep heeft een klap op d'r kont gekrgen Cool
ArCee    posted on 06-11-2009 16:08
Poster: Delcone
Ik lees dat er nog nergens harstyl djl,s zijn aangemeld?

En die worden niet toegelaten ook helaas, hoe serieus, of goed bedoeld. Dat is niet onze doelgroep. Wij hebben ze in het verleden wel gehad, maar qua afspraken maken en nakomen erg slechte ervaringen mee dus de hele stijl afgeschaft. De goede moeten onder de kwade lijden zeg maar.
Daarbij zijn er diverse hardcore / style radiozenders waar je prima terecht kunt. Het hardste wat je bij ons hoort is tech en goa trance. Dat is onze uiterste grens.
User edit by ArCee on 06-11-2009 @ 16:10:24 (100%)
ArCee    posted on 09-11-2009 23:39
Binnenkort op TotaalFM.com, de spannendste house deejay van het moment: Niki Belucci!

Zaterdags van 16.00 - 17.00 uur!!

ArCee    posted on 09-11-2009 23:42

In tegenstelling van de banner, elke 2e zondag van de maand, 18.00 - 20.00 uur.
Lead    posted on 10-11-2009 03:33
Gebruik EDIT ipv een reply te geven op jezelf svp.
Let the BASS be louder
ArCee    posted on 10-11-2009 12:37
Yez Boss. Cool
ArCee    posted on 13-01-2010 10:27
Het is alweer even geleden sinds de laatste update, maar we hebben niet stil gezeten. Het is achter de schermen erg druk geweest, feestdagen tussendoor, year mixen etc, maar 2010 ziet er erg veelbelovend uit. We hebben ook een geweldig aantal nieuwe namen weten te "strikken" voor shows op TotaalFM. Wat dacht van:

Kyau & Albert.
Sean Tyas.
Stoneface & Terminal.
Fred Baker.
Ronski?Speed.
Eddie Halliwell.
Pedro Del Mar.
?
Indecent Noise.
Johan Ekman.
Monolyth.
Mark Marberg.
Susy Solar.
Cressida.
Soundlift.

Dit zijn maar een paar van de namen. Gesprekken met nog meer goede deejay / producers zijn gaande dus houd het topic in de gaten.

ArCee.

ArCee    posted on 07-02-2010 09:25
We kunnen weer wat nieuwe namen toevoegen aan de lijst op TFM Radio:
Binnenkort the horen in dit Theater Cool
Miss Phoenix.(house op zaterdag)
Arctic Sun. (house op dinsdag)
Mike Foyle. (trance op zondag)?
ArCee    posted on 26-02-2010 13:43
Soms, sorry Marco, zijn dromen geen bedrog. Met gepaste trots kan ik mededelen dat TotaalFM het voor elkaar heeft weten te krijgen om 2 trance grootheden voor zich te kunnen winnen. Ik heb het over
Indecent Noise en Eddie Halliwell.

Beide grootheden zijn te beluisteren op de maandag. Eddie Halliwel elke maandag met zijn "Fire it up" radio show en Indecent Noise, elke 3e maandag van 22.00 - 00.00 uur in Tranceperado Sessions.

Maandag:

18.00 ? 19.00h Fire It Up -? Eddie halliwell.

22.00 ? 00.00h Tranceperado Sessions ft:
Week 1: Decibel - Johan Ekman
Week 2: Global Emotions - ArCee.
Week 3: Noise Sessions - Indecent Noise.
Week 4: Global Emotions - ArCee.

Tevens gaat er (als alles goed is) vanaf maart een compleet verse programmering draaien. Om te checken klik:
http://forum.totaalfm.com/viewforum.php?f=397
Starmack    posted on 26-02-2010 23:50
Ben blij dat ik als nieuwe resident deel mag uitmaken van TotaalFM. Om toch even reclame te maken:

DJ Starmack - Evolution of Sound - elke 1e donderdag van de maand van 20.00 tot 22.00 Happy, laughing
Bringing the best in Trance & Progressive
Tekhead    posted on 27-02-2010 01:27
Poster: ArCee

En die worden niet toegelaten ook helaas, hoe serieus, of goed bedoeld. Dat is niet onze doelgroep. Wij hebben ze in het verleden wel gehad, maar qua afspraken maken en nakomen erg slechte ervaringen mee dus de hele stijl afgeschaft. De goede moeten onder de kwade lijden zeg maar.
Daarbij zijn er diverse hardcore / style radiozenders waar je prima terecht kunt. Het hardste wat je bij ons hoort is tech en goa trance. Dat is onze uiterste grens.

Techno Arcee ? Fijn, this is my styl' & Goa To
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 01-03-2010 13:24
Techno en tech trance tek Cool
Tekhead    posted on 01-03-2010 14:27
mmmmm lekker zo
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 09-03-2010 17:04
*********************UPDATE***********************************

Zo, eindelijk even rust, en dat was ook wel te merken aan mijn bezoeken aan DJR, we hebben een zeer drukke tijd achter de rug op TFM, met name voor mij en mijn collega "managers".

In November / December druk geweest met de jaar mixen.
In Januarie erg druk door een iets ander en aangepast beleid, wat helaas nodig was door de aanhoudende stroom van deejay verzoeken. Een luxe probleem dus.
Verder moesten we wel wat dingen doorvoeren en aanpassen om de kwaliteit te verbeteren door een sterke stijging in luisteraars, en een sterke stijging in "grote" namen die er ook wat wat voor terug willen.

Door dit aanpassen van het beleid?zijn er ook wat namen verdwenen en gelukkig, meerdere voor terug gekomen, wat resulteerde in de complete programmering reorganiseren. Je kunt nu eenmaal niet deejays ertussen blijven proppen.
Daarbij willen wij de "bekende" deejays en de "talenten"?zoveel mogelijk?door elkaar plannen.
Met zoveel meewerkende deejays, wat een werk.

Na het reorganiseren konden de technische manager en onze site manager aan de gang om alles aan te passen naar?de programmering?ik gemaakt had, maar nu draait het dan (bijna) allemaal.
Op dit moment bezig met nog een stuk of 5 deejays en kijken of ik ze een plek kan geven. Verder hebben we nog een paar open plekjes te vullen, maar dat komt wel goed als ik naar de belangstelling kijk.
De laatste "bekende" deejay die eerdaags gaat starten is Steve Allen.

Nu weer even rust en terug naar het "normale" radio en deejay leven.

Het is momenteel zo, dat door alle drukte wij genoodzaakt waren om een (tijdelijke) deejay stop in te stellen voor TRANCE deejays.
House, Electro en Techno deejays die een programma willen draaien op TotaalFM zijn nog steeds van harte welkom. Wij hebben nog ruimte op de Dinsdag en Zaterdag, de vaste "NON TRANCE" dagen.

Dit kunnen 1 of 2 uurs shows zijn, wekelijks, semi wekelijks of maandelijks.?
Een mail naar: arcee@totaalfm.com is de snelste wijze.

Tot de volgende update.
ArCee    posted on 23-03-2010 16:07
Door de grote aanloop van deejays heeft TotaalFM besloten om voorlopig een deejay stop in te lassen voor TRANCE deejays.
Grzeien de beschikbare uren waarop trance deejays nog zouden kunnen draaien, van s'morgens 3 tot s'morgens 10 uur is gebleken dat de meeste dit niet willen, maar het voortraject neemt al teveel tijd in beslag. Trance deejays die op termijn per see willen draaien bij ons, komen vanaf nu op de wachtlijst terecht en als er een deejay stopt kom je in aanmerkinmg om dit 'gat: in te nemen met jouw toekomstige show.

House, techno, electro (en aanverwante stijlen)?deejays kunnen zich nog wel aanmelden voor de dinsdag of Zaterdag (middag).

Groet: ArCee.
TotaalFM management.
User edit by ArCee on 23-03-2010 @ 16:08:08 (1%)
Dolivieira    posted on 23-03-2010 16:20
Het is dat ik zo weinig tijd heb. Anders had ik me wel aangemeld Kan het ook met 4 verschillende DJ elke week een dan overleg ik met mensen. Ben House tot?Techno Dj
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
ArCee    posted on 25-03-2010 15:34
Poster: djdolivieira
Het is dat ik zo weinig tijd heb. Anders had ik me wel aangemeld Kan het ook met 4 verschillende DJ elke week een dan overleg ik met mensen. Ben House tot?Techno Dj

Dat kan zeker, daar hebben we momenteel verschillende shows van lopen onder dezelfde constructie.

Als voorbeeld:

Maandag:

22.00 - 00.00h Tranceperado Sessions.
Week 1: Johan Ekman - Decibel.
Week 2: ArCee - Global Emotions.
Week 3: Noise Sessions - Indecent Noise.
Week 4: ArCee - Global Emotions.

Dinsdag:

21.00 - 22.00h All Progressive by 4 bangin progressive deejays.
Week 1: Deeper Secrets - Pedro Sombra.
Week 2: Hotel Ambon - Marscha.
Week 3 The Beauty of Sound - Daniel Wanrooy.
week 4: Deep Sessions - T.O.M.

Woensdag:

16.00 - 18.00h Euphonic Sessions.
Week 1: Kyau & Albert.
Week 2: Stoneface & Terminal.
Week 3: Marc Marlberg.
Week 4: Ronski Speed.
Week 5: Cressida, Sebastian Sand, Dennis Shepherd (additional) Guestmixes.

Donderdag:

20.00 ? 22.00h Midweek Moods: The finest deejays breaking the week in 2.
Week 1: Evolution of Sound - Starmack.
Week 2: E-Sessions part 1 - Z.A.N.T & Biosign.
Week 3: Anatolian Emotions - Nurettin Colak.
Week 4: E-Sessions part 2 - Z.A.N.T & Biosign.

Wel geven we elke deejay zijn eigen 'vaste' week om te draaien.
Een aantal van deze shows hebben wij zelf in elkaar gezet als 'combi' shows omdat de deejays maar eens per maand draaien.
In andere gevallen zijn het vrienden van elkaar (zoals op de dinsdag en woensdag) die gezamelijk een volle show maken.
Het is dan wel zo, in het geval van een 'vrienden project' dat wij van deze mensen zelf verwachten dat zij hetzelf oplossen als er eens iemand niet kan draaien, zodat?1 van de anderen het opvuld met een extra set.
Ook is het in zo'n geval zo, dat als 1 deejay zich niet aan de afspraken houd, de 'groep' erop word aangesproken om dit zo snel mogelijk (onderling)?op te lossen. ?
User edit by ArCee on 25-03-2010 @ 15:40:49 (90%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

92 Users online: 40 Guests (52 Unknown)
Pages generated today : 31.152
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.148