vmx 1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

creeky    posted on 20-02-2008 23:20
ik heb een vraag is de behringer vmx1000 goed of secht

What do you think about vmx 1000 ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 21-02-2008 01:32

Allereerst van harte welkom op ons forum.
Je bent op dit forum neem ik aan gekomen om wat te leren en om informatie in te winnen over producten etc. Je bent hier dan aangekomen op het goede adres!
Echter hebben we wel wat regeltjes en afspraken op ons forum. Zonder regels en afspraken zou het natuurlijk een bende worden en dat is niet de bedoeling van dit forum! Een van die afspraken die we met elkaar hier gemaakt hebben, is dat je voordat je een nieuw topic opent even de search button gebruikt en kijkt of er al informatie te vinden is over het onderwerp wat je zoekt. 9 van de 10 keer is dat zo bij dit soort vragen en dan hoef je niet speciaal weer een nieuw topic te openen. Blijft je vraag onbeantwoord na het gebruiken van de search button dan is het natuurlijk altijd mogelijk om een topic te openen. Je schrikt misschien nu van de manier hoe we hier dingen doen op dit forum. Ik wil je niet wegjagen van dit forum maar een beetje informeren over de gang van zaken op DJResource. 

Misschien lijkt het nu allemaal moeilijk en ingewikkelt.. maar als je hier eenmaal zit wil je hier niet meer weg en kun je niet meer stoppen met surfen over deze webpagina!

Ook voor deze vraag verwijs ik je door naar de search button. Er zijn in het verleden enkele topics geweest over de kwaliteit van Behringer en daar zul je denk ik al wat informatie uit kunnen halen hoe mensen tegen een behringer product aankijken en wat de kwaliteit ervan is. Persoonlijk zou ik niet voor een behringer product gaan. Kijk ook eens naar merken als Reloop etc.

Hopelijk ben je nu wat wijzer! 
Dit topic kan overigens naar mijn idee dicht!

Feel&.Celebrate.Life!
Laidback    posted on 21-02-2008 10:29
hier een aantal topics >

als je even hier klikt >

Vmx 1000
Twello    posted on 21-02-2008 14:24
allereerst, waar wil je hem voor gebruiken?
creeky    posted on 21-02-2008 16:22
voor gewoon openemen en drive in
Dj_Fantasy    posted on 21-02-2008 16:38
Ik heb er zelf ene 2de hands gekocht via een member van dit forum.
Ik heb hem al ondertussen 2 jaar, en hij doet wat hij moet doen.
Staat niet TE veel prul op!
Al die geruchten van Behringer slecht merk en zo verder heb ik nog niets van gemerkt.
Geen lekke faders en dergelijke.
Als je hem gebruikt waarvoor je hem moet gebruiken en als je hem met zorg behandelt zul je
er nog lang plezier van hebben.
dj2dj.nl
creeky    posted on 21-02-2008 18:10
oke dank je
Lead    posted on 21-02-2008 20:00
Je krijgt waarvoor je betaald. Iets wat relatief goedkoop is zal het onderweg niet heel erg lang uithouden

Maar hier dus meer info : Vmx 1000

Je kunt natuurlijk gewoon in dat topic je vragen stellen. Zo houden we alle info bij elkaar zodat mensen in de toekomst dit makelijk na kunnen zoeken.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 21-02-2008 20:00 (4%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

220 Users online: 13 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 32.922
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.944