Miss kan je het zelf bouwen? dan kan je aan al je voorwaarden voldoen?
Poster: A-flexMiss kan je het zelf bouwen? dan kan je aan al je voorwaarden voldoen?
Poster: Ambu-Lans
Inderdaad, thuis maken is ook in de meeste gevallen nog goedkoper.
Poster: DaRoyal
Ik heb ook nog eentje te koop staan. Maar die zal vast niet voldoen.
Poster: thomassmith
en wat vind je bijv van de Glorious DJ tafels
ze vallen onder je budget(ver) en zijn best mooi.
Poster: yogum
Zag laatst een link naar dj furniture staan. Best mooie dingen moet ik zeggen! Wel gigantisch duur, i.m.o.
Poster: ArTy
hoerboard misshien? Wel duur maar is wel het mooiste meubel op de markt (vind ik)
Poster: Renzis
Check mijn laatste booth anders even. 40 eu bij de ikea en het werkt prima, ik heb er inmiddels wat onder gezet zodat hij nu 1 meter hoog is.
Werkt perfect. Ruimte voor 2 tt's en djm600-type mixer
Ik heb ook een Ikea meubel gekozen, gewoon een wit keukenblad en dan kan je zelf kiezen welke poten je eronder zet
Poster: Nico_26Ik heb ook een Ikea meubel gekozen, gewoon een wit keukenblad en dan kan je zelf kiezen welke poten je eronder zet
Poster: Ferrox
Dag Heren van DJR!
Die had ik online ook al gevonden... Helaas geen opberg mogelijkheden
zo'n hoerboard heeft iemand van djr ook gemaakt, weet even niet meer wie, maar er was wel iemand die hem zelf had gemaakt dacht ik
Ook een optie, is het niet iets om zoiets van de wand af te zetten, en dan van die rekken kopen voor aan de muur achter je (gezien op aboutdj.nl).
Dat zou best wel sjik over komen als je het zo maakt
nouja je kijkt maar wat je hier mee doet mazzel:P
Poster: donkey
dit is een hoerboard van iemand op aboutdj, ziet echt vet uit
klik hier voor de link
Poster: MissSalem
We zijn niet allemaal heren.
Hmm... Kan het ook apart, de bureau en de opbergkast, laat ons zeggen? Moet het echt uit 1 stuk bestaan?
Poster: Sammow
Als je veel geduld hebt kan je zelf ook wel iets heel mooi maken hoor, maar daar gaat wel al snel een week of 2 over, in de vakantie dan nog wel te verstaan. En als je met boogjes begint is het wel de hel om die allemaal gelijk te schuren :
Voor je opbergrobleem is ook een makkelijke oplossing, gewoon een paar van die metalen staven achter elkaar zetten tussen de zijkanten van je meubel, dat zorgt zelfs voor extra stevigheid en het ziet er super uit als je van die matte staven pakt. Daar kan je dan bakkenmet je vinyl opzetten En voor het geld is het zeker de moeite, gewoon bij de plaatselijke ijzerwinkel binnenspringen en je bent voor een paar euro's wel gesteld
Het heeft nog geen haast in ieder geval.
Maar het is aardig aangeboden! Maar ik wil jou niet extra werk bezorgen. Boogjes hoeven er niet in hoor. Liefste allemaal zo recht toe recht aan mogelijk.
Die staven heb ik ook al naar gekeken. Ik vind het ook super vet, maar de vinyls gaan er zonder bak op. Dus of dat goed voor de hoes is vraag ik me af..
Bedankt voor de hulp in ieder geval!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.