DJ Meubel Kopen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 20-02-2008 19:03
Dag Heren van DJR!

Ik heb weer eens een vraagstuk. Wie weet waar je mooie meubels voor op je kamer kunt kopen? Ik weet dat sefour een heel mooi meubel heeft (mischien dat het deze wel word) maar ik wil ook graag andere meubels zien met hetzelfde idee.

dus met de volgende eisen:
- opslag ruimtes voor vinyl
- blad maat: 140 cm X 55 (liefst 60)

Een gewoon bureau is ook een optie, als die maar hoog genoeg kan. Je hebt verstelbare bureau's maar dan heb je geen opberg kastjes meer voor vinyl (zover ik ze kon vinden). En dat maakt het meubel zo lekker handig.

De meubels van glorious vind ik er iets te goedkoop uit zien. Maar ik wil voordat ik echt een keuze maak, weten wat er zich zoal op de markt bevind. Ik ga morgen (of overmorgen) ook langs de Ikea om wat bureau's te bekijken die hier mogelijk wel voor kunnen dienen.

Of is zelf laten maken bij een bedrijf ook een optie? zo ja, waar kan dat?

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Oja, het is voor thuis. Dus niet on the road. En de apparatuur komt er zonder cases op.
User edit by Ferrox on 20-02-2008 @ 19:04:42 (9%)

What do you think about DJ Meubel Kopen ??

Vote :   

A-flex    posted on 20-02-2008 19:10

Miss kan je het zelf bouwen? dan kan je aan al je voorwaarden voldoen?

Ambu-Lans    posted on 20-02-2008 19:18
Inderdaad, thuis maken is ook in de meeste gevallen nog goedkoper.
Pioneer 400-400-400
Ferrox    posted on 20-02-2008 19:23
Poster: A-flex

Miss kan je het zelf bouwen? dan kan je aan al je voorwaarden voldoen?

Kwallitatief gezien kan ik hier thuis nooit de kwalliteit halen die van Sefour. Dat is ook heel mijn eieren eten. Ik heb daar geen tijd voor, laat staan de vakkennis, kunde en apparatuur.

Ik heb zelf bouwen sirieus overwogen. Maar geen optie voor mij. Geld is niet echt een issue, zolang het maar niet richting de 1000 euro gaat. Dat meubel van Sefour kost 600 euro. Dat is toch wel echt de top wat ik er voor over heb. Er moet namelijk nog iets boven op.
Poster: Ambu-Lans
Inderdaad, thuis maken is ook in de meeste gevallen nog goedkoper.

Goedkoper is het zeker. Maar ik wil echt iets wat er gelikt uitziet.
DaRoyal    posted on 20-02-2008 19:29
Ik heb ook nog eentje te koop staan. Maar die zal vast niet voldoen. Winking my eye
Ferrox    posted on 20-02-2008 19:31
Poster: DaRoyal
Ik heb ook nog eentje te koop staan. Maar die zal vast niet voldoen. Winking my eye

Ik heb hem gezien, maar dat is inderdaad helaas niet wat ik zoek Happy, laughing
thomassmith    posted on 20-02-2008 19:35
en wat vind je bijv van de  Glorious DJ tafels
ze vallen onder je budget(ver) en zijn best mooi.
Ferrox    posted on 20-02-2008 19:36
Poster: thomassmith
en wat vind je bijv van de  Glorious DJ tafels
ze vallen onder je budget(ver) en zijn best mooi.

Die vind ik net niet. Dat ziet er erg goedkoop uit, en ik wil er echt iets sjieks van maken. Dus dat is geen optie voor mij in ieder geval.
yogum    posted on 20-02-2008 19:47
Zag laatst een link naar dj furniture staan. Best mooie dingen moet ik zeggen! Wel gigantisch duur, i.m.o.
ArTy    posted on 20-02-2008 19:51
hoerboard misshien?  Wel duur maar is wel het mooiste meubel op de markt (vind ik)

Hoerboard
Renzis    posted on 20-02-2008 19:53
Check mijn laatste booth anders even. 40 eu bij de ikea en het werkt prima, ik heb er inmiddels wat onder gezet zodat hij nu 1 meter hoog is.
Werkt perfect. Ruimte voor 2 tt's en djm600-type mixer
Ferrox    posted on 20-02-2008 19:55

Poster: yogum
Zag laatst een link naar dj furniture staan. Best mooie dingen moet ik zeggen! Wel gigantisch duur, i.m.o.

Idd behoorlijk duur en niet diep genoeg. Er komen nog 2 cdj-statieven achter op het meubel zelf. Dus die diepte heb ik wel nodig. Maar ik denk zelfs bijna dat een simpel bureau er ook wel komt Happy, laughing
Poster: ArTy
hoerboard misshien?  Wel duur maar is wel het mooiste meubel op de markt (vind ik)

Vind ik ook een super gelikt meubel. Voor in de huiskamer ofzo :D. Maar helaas geen opberg mogelijkheden..
Ferrox    posted on 20-02-2008 19:57
Poster: Renzis
Check mijn laatste booth anders even. 40 eu bij de ikea en het werkt prima, ik heb er inmiddels wat onder gezet zodat hij nu 1 meter hoog is.
Werkt perfect. Ruimte voor 2 tt's en djm600-type mixer

hey, dat is ook een idee! kast op z'n kant Happy, laughing

Ik zal zowieso nog even een keertje de Ikea bezoeken Happy, laughing
Renzis    posted on 20-02-2008 20:00
Het werkt bij mij sirieus perfect.
Ik heb toen de hele Ikea platgezocht (amersfoort, de grootste van NL) en dit was het beste en handigste waar ik op uit kwam.
Plus je kan al je zooi: Platen, HP's stekkers, enzo goed er onder en achter kwijt.
Nico_26    posted on 20-02-2008 20:37

Ik heb ook een Ikea meubel gekozen, gewoon een wit keukenblad en dan kan je zelf kiezen welke poten je eronder zet

Ferrox    posted on 20-02-2008 20:50
Poster: Nico_26

Ik heb ook een Ikea meubel gekozen, gewoon een wit keukenblad en dan kan je zelf kiezen welke poten je eronder zet

Die had ik online ook al gevonden... Helaas geen opberg mogelijkheden Unhappy
MissSalem    posted on 20-02-2008 20:58
Poster: Ferrox
Dag Heren van DJR!

We zijn niet allemaal heren. Winking my eye

Hmm... Kan het ook apart, de bureau en de opbergkast, laat ons zeggen? Moet het echt uit 1 stuk bestaan?
MaykFroix    posted on 20-02-2008 21:04

Die had ik online ook al gevonden... Helaas geen opberg mogelijkheden Unhappy

Jawel hoor. Pak zo'n blad met poten en zet er de ikea expedit kast onder. Dan heb je zat opbergruimte. Happy, laughing
jera    posted on 20-02-2008 21:05

zo'n hoerboard heeft iemand van djr ook gemaakt, weet even niet meer wie, maar er was wel iemand die hem zelf had gemaakt dacht ik Winking my eye
Ook een optie, is het niet iets om zoiets van de wand af te zetten, en dan van die rekken kopen voor aan de muur achter je (gezien op aboutdj.nl).
Dat zou best wel sjik over komen als je het zo maaktWinking my eye
nouja je kijkt maar wat je hier mee doet mazzel:P

User edit by jera on 20-02-2008 @ 21:06:43 (1%)
donkey    posted on 20-02-2008 21:08
dit is een hoerboard van iemand op aboutdj, ziet echt vet uit

klik hier voor de link
Maniax
MissSalem    posted on 20-02-2008 21:29
Poster: donkey
dit is een hoerboard van iemand op aboutdj, ziet echt vet uit

klik hier voor de link

De eerste foto's zijn kruisjes... De rest ziet er wel mooi uit. Hoe het verwerkt wordt enzo... Mooi gedaan!
Ferrox    posted on 20-02-2008 22:39
Poster: MissSalem

We zijn niet allemaal heren. Winking my eye

Hmm... Kan het ook apart, de bureau en de opbergkast, laat ons zeggen? Moet het echt uit 1 stuk bestaan?

En dames Happy, laughing

Vind ik wel het mooiste.. Maar opzich zo'n aparte kast eronder is mischien ook mogelijk.
Sammow    posted on 21-02-2008 10:30
Als je veel geduld hebt kan je zelf ook wel iets heel mooi maken hoor, maar daar gaat wel al snel een week of 2 over, in de vakantie dan nog wel te verstaan. En als je met boogjes begint is het wel de hel om die allemaal gelijk te schuren :

Voor je opbergrobleem is ook een makkelijke oplossing, gewoon een paar van die metalen staven achter elkaar zetten tussen de zijkanten van je meubel, dat zorgt zelfs voor extra stevigheid en het ziet er super uit als je van die matte staven pakt. Daar kan je dan bakkenmet je vinyl opzetten Happy, laughing En voor het geld is het zeker de moeite, gewoon bij de plaatselijke ijzerwinkel binnenspringen en je bent voor een paar euro's wel gesteld Happy, laughing
Ferrox    posted on 21-02-2008 14:09
Poster: Sammow
Als je veel geduld hebt kan je zelf ook wel iets heel mooi maken hoor, maar daar gaat wel al snel een week of 2 over, in de vakantie dan nog wel te verstaan. En als je met boogjes begint is het wel de hel om die allemaal gelijk te schuren :

Voor je opbergrobleem is ook een makkelijke oplossing, gewoon een paar van die metalen staven achter elkaar zetten tussen de zijkanten van je meubel, dat zorgt zelfs voor extra stevigheid en het ziet er super uit als je van die matte staven pakt. Daar kan je dan bakkenmet je vinyl opzetten Happy, laughing En voor het geld is het zeker de moeite, gewoon bij de plaatselijke ijzerwinkel binnenspringen en je bent voor een paar euro's wel gesteld Happy, laughing

Het heeft nog geen haast in ieder geval.
Maar het is aardig aangeboden! Maar ik wil jou niet extra werk bezorgen. Boogjes hoeven er niet in hoor. Liefste allemaal zo recht toe recht aan mogelijk.

Die staven heb ik ook al naar gekeken. Ik vind het ook super vet, maar de vinyls gaan er zonder bak op. Dus of dat goed voor de hoes is vraag ik me af..

Bedankt voor de hulp in ieder geval!
Frantic    posted on 21-02-2008 14:36
[url]www.djfurniture.nl[/url]

Ik heb de vladimir 1000, DJ Friend 325 en de zmarteck set jaartje geleden gewonnen @ groovejunk forum. Zeer tevreden over.. En moet ze nog steeds schilderen :x
User edit by Frantic on 21-02-2008 @ 14:36:54 (10%)
Sammow    posted on 21-02-2008 16:40

Het heeft nog geen haast in ieder geval.
Maar het is aardig aangeboden! Maar ik wil jou niet extra werk bezorgen. Boogjes hoeven er niet in hoor. Liefste allemaal zo recht toe recht aan mogelijk.

Die staven heb ik ook al naar gekeken. Ik vind het ook super vet, maar de vinyls gaan er zonder bak op. Dus of dat goed voor de hoes is vraag ik me af..

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

easy :D Ik zei niet dat ik em ging maken hoor :p Ik zei gewoon dat je zelf iets moois kan maken als je veel tijd hebt, maar uiteraard heb je dan ook veel gereedschap nodig, en dat is voor de meesten een probleem vrees ik
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

62 Users online: 5 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 10.631
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.970.861