Ed Banger
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

soundcollector    posted on 18-02-2008 23:50
Hallo,

Ik vroeg me af als iemand van jullie misschien afgelopen zaterdag naar Ed Banger (busy-p, mr.oizo etc...) in Leeuven (Silo) is gegaan?

Wat vonden jullie hiervan? Ik vond het geweldig...
Ik zoek namelijk heel veel van deze muziek die er gespeeld is, echte underground elektropunk...

Zijn er mensen die misschien van die platen winkels weten liggen? (ookal is da in Parijs ofzo) of als jullie misschien sites weten waar ze deze muziek verkopen?

Ik vroeg me ook af als iemand wist als er nog t shirts uitgebracht zijn uit de D.A.N.C.E. clip van Justice

greetz

What do you think about Ed Banger ??

Vote :   

NielsR    posted on 19-02-2008 00:17
Poster: soundcollector
underground

dat zou ik niet meer zeggen hoor...
En die platen zijn echt overal verkrijgbaar daar moet je niet naar een speciale platenwinkel naartoe hoor die vind je echt in elke platenwinkel

Arcade Mode is hun officiele dealer qua merchandise, google maar is want ik kan hier geen webshoplink posten of je kunt ook een link vinden als je hier onderaan deze website kijkt
User edit by NielsR on 19-02-2008 @ 00:24:11 (75%)
soundcollector    posted on 19-02-2008 10:20

MMM, een hele hoop platen vind ik toch nergens hoor...
Maarja, welke plateshops ga jij dan?
--> het zijn nie alleen ed banger records die ik zoek he

NielsR    posted on 19-02-2008 10:39

MMM, een hele hoop platen vind ik toch nergens hoor...
Maarja, welke plateshops ga jij dan?
--> het zijn nie alleen ed banger records die ik zoek he

Meeuwen, dan ben je wel redelijk dicht bij haaselt zeker, in hasselt zijn er 2 platenwinkels De MVC en de soundstation google die maar dat vind je wel.
DJ_IVI-R    posted on 19-02-2008 11:19
stonden deze niet sinds kort op beatport?
www.nikan.be
soundcollector    posted on 19-02-2008 18:58

@ nielsr: Ik kom al jaren bij MVC en sound station... Ok daar hebben ze electro: justice en toestanden ma de muziek die ik vind nie, stijle die busy p enz draaide...
Ik weet nie als ge die kerel al bezig gezien hebt, of als ge al vaak na die platenwinkels zijt geweest ma ktwijfel eraan... Ofwel luister je gewoon na electro (de maxx, lektroluv toestanden...)

toch bedankt

NielsR    posted on 19-02-2008 19:03

@ nielsr: Ik kom al jaren bij MVC en sound station... Ok daar hebben ze electro: justice en toestanden ma de muziek die ik vind nie, stijle die busy p enz draaide...
Ik weet nie als ge die kerel al bezig gezien hebt, of als ge al vaak na die platenwinkels zijt geweest ma ktwijfel eraan... Ofwel luister je gewoon na electro (de maxx, lektroluv toestanden...)

toch bedankt

ed banger stuff en dat kun je daar vinden volgens mij hebben die al die releases daarvan kheb er toch daar al een flink aantal gekocht in de soundstation en de mvc dat spelen die ook veel hun eigen stuff, en ik heb al een paar ed banger leden bezig gezien.
Kijk gwn is op beatport man daar vind je veel.
User edit by NielsR on 19-02-2008 @ 19:05:44 (4%)
TheMole    posted on 19-02-2008 21:03
Ik wou gaan vooral omdat busy p kwam ma was veel te ver ik bestel men platen gwn in de soundstation hasselt ben nog aant wachten op busy p - rainbow man
User edit by TheMole on 19-02-2008 @ 21:05:25 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.243 days.
 Post CommentThat would be 208.1 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 5 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 149
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.363.067