Ik moet hier even een vraagje stellen voor een vriend van me. Hij heeft net serato gekocht en hij heeft dit aangsloten op zijn tt's. Nu was zijn vraag of hij die ook kon aansluiten op zijn cdj-800 mkII's. Hij zou het graag willen combineren zodat hij 3 platen tegelijk kan draaien maar ik dacht dat serato dat niet kon... Om zeker te zijn zei ik dat ik het hier nog eens ging vragen.
Iemand die hier comment op heeft?
MVG
What do you think about Serato ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee kan volgens mij niet, met traktor scratch kan het wel daar heb je 4 inputs en 4 outputs dus daar zou je in theorie 4 platendraaiers op kunnen laten spelen dan moet je er wel 2 tt's met een extra voorversterker zetten en je moet de versie traktor 3.3 gebruikt in de plaats van traktor scratch.
User edit by NielsR on 18-02-2008 @ 12:21:36 (38%)
aangezien het verschil in de voorversterkers zit tussen vinyl en line mode en de overige 2 ingangen geen voorversterker hebben denk ik dat het mogelijk moet zijn om vionyl en cd te combineren (2TT's en 2 CDJ's dus)
ga dat eigenlijk eens testen als ik mijn gear terug heb, met serato is dit sowieso niet mogelijk
No new postings for 6.209 days. Post CommentThat would be 207 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.