Menig KOOLSOUND
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rubenvliegen    posted on 15-02-2008 16:13
Hoi allemaal,

Ik had graag eens wat menigen over het merk koolsound gehoord. Ik weet wel dat dit geen pro gear is maar had toch eens graag de menig van jullie gehoord als het toch maar oorspronkelijk voor op carnavalswagens en verhuur moet dienen.

What do you think about Menig KOOLSOUND ??

Vote :   

brecht    posted on 15-02-2008 16:14
Daarvoor goed genoeg, voor persoonlijk gebruik zeker een aanrader. Maar als je net iets meer wil raad ik je Synq of Reloop aan.
skyline643    posted on 15-02-2008 17:08
Een carnavalswagen gaan die producten misschien net overleven en erna mag je ze weggooien.
Wat ik wil zeggen: als je apparatuur meesleept naar een carnavalswagen of in de verhuur stopt dan ziet dit nog veel meer af dan bij gewoon thuisgebruik. Gevolg daarvan is dat er vlugger iets stukgaat en dat je het moet laten repareren en dat zijn nu net de slechte eigenschappen van merken als Jaytec, bst, koolsound, ... Garantie en service trekt op niks! Dan neem je beter JB Systems of Reloop als je min of meer in dezelfde prijsklasse wil blijven. Als er iets stukgaat hiermee of als je problemen hebt dan zal je zeker geholpen worden! Je bent zelf van België en in België zit er wel in ieder stadje een verdeler van JB Systems. Dus... Winking my eye
DrezZ    posted on 15-02-2008 17:18
ik heb zo'n 2 jaar geleden koolsound TTs gekocht, en ik was er echt tevreden van, ik weet ook dat dit geen pro materiaal is, maar soms draai ik er nog plaatjes mee, ze staan naast mijn pio cdspelers en doen het nog steeds goed!
diddy    posted on 16-02-2008 08:51
Ik werk nu nog altijd met de TT's van koolsound en ik deze wel ok.
Mijn vriend heeft de T2 van Jbsystems en ik vind dat deze evengoed draait:p
(btw we hebben even gekeken en het is dezelfde motor.)
Zodus zet ze in een goede flightcase en je kan vertrekken.
JollyJunkie    posted on 16-02-2008 12:24
Ik zou nooit Koulsound kopen,
Je komt uiteindelijk goedkoper uit met Reloop of Numark ofzo,
Koolsound is binnen minder dan een jaar kapot
Luxx    posted on 16-02-2008 12:47

vind het wel knap dat je 3x achter elkaar het woord 'mening' verkeerd schrijft maar ok.
koolsound kan opzich wel goed zijn. ze hebben van die OEM-bakken die al die andere merken ook hebben zoals reloop, jb-systems etc. vrijwel hetzelfd

www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 16-02-2008 @ 12:49:03 (8%)
JollyJunkie    posted on 16-02-2008 13:12
Poster: Luxx

vind het wel knap dat je 3x achter elkaar het woord 'mening' verkeerd schrijft maar ok.

Haha :P viel mij ook al op

Thomas92    posted on 17-02-2008 20:17
Poster: Jasper777
Ik zou nooit Koulsound kopen,
Je komt uiteindelijk goedkoper uit met Reloop of Numark ofzo,
Koolsound is binnen minder dan een jaar kapot

Zo denk ik er ook over !
woxa    posted on 17-02-2008 20:28
idd coolsound is idd niet zo zeer deftig merk tis is goed voor ergens te zetten mee te prusten en eenmaal dat ie raar begint te doen mag je ze wegsmijten
DEGEE    posted on 18-02-2008 16:45
of ga voor stanton!!
das veel beter als koolsound!!
ik vind persoonlijk koolsound BROL!
maar jah iedereen zijn merk he Winking my eye
DJMartijnn    posted on 18-02-2008 16:57
Ik gebruik zelf 2 x koolsound V-38 als monitor speaker! En ik moet zeggen dat had ik niet verwacht voor dat geld. Ze klinken mooi zuiver en ik gebruik ze nu al 1,5 jaar. Voor mij zijn het echt TOP Kastjes voor het geld.

This is an old Topic

No new postings for 6.143 days.
 Post CommentThat would be 204.8 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 14 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 34.419
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.416.294