Raar iets met mijn CDJ 800 MK2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 15-02-2008 15:38
Hoi,

Ik heb sinds een tijdje dat tijdens het draaien mijn CDJ in eens terug gaat naar zijn Cue point en dat dan de ander CDJ gaat lopen...

Nou bedacht ik mijzelf al zou het komen door de Fader start van mijn mengpaneel Reloop RMX40
Want daar zitten mijn Control kabels in en dat is de enige manier (zo ver ik weet dat die 2cdj's elkaar kunnen vinden)

Wat te doen?

What do you think about Raar iets met mijn CDJ 800 MK2 ??

Vote :   

MickeyHouse    posted on 15-02-2008 15:40
haal je control cables er is uit, en ga dan draaien. Als het dan weg is weet je dat dat het is, zo niet dan zou ik het niet weten
robbert    posted on 15-02-2008 16:11
Zit er alleen een kabel richting faderstart, of ook een kabel tussen beide spelers? Heb je deze faderstart kabeltjes ook daadwerkelijk in de faderstart uitgang geplugd en niet perongeluk in de verkeerde?
User edit by robbert on 15-02-2008 @ 16:12:26 (100%)
RenéKuppens    posted on 15-02-2008 16:12
Poster: robbert
Zit er alleen een kabel richting faderstart, of ook een kabel tussen beide spelers?

Allebei in de faderstart dus niet rechtstreeks in elkaar voor bijv. cue's door te sijnen
RenéKuppens    posted on 15-02-2008 16:12
Poster: MickeyHouse
haal je control cables er is uit, en ga dan draaien. Als het dan weg is weet je dat dat het is, zo niet dan zou ik het niet weten

Ja dat ga ik ok zeker doen maar als iemand het weet dan zou het makkelijk zijnWinking my eye
Kevinova    posted on 15-02-2008 16:49
Gebruik je het veel? En het je ze niet verkeerte om, Speler rechts op A en Speler links op B?
En hoe staat je crossfader als ze dit doen?
RenéKuppens    posted on 15-02-2008 16:52
Poster: Kevinova
Gebruik je het veel? En het je ze niet verkeerte om, Speler rechts op A en Speler links op B?
En hoe staat je crossfader als ze dit doen?

Gebruik het nooit

Fader start staat uit

X fader staat uit....
Flexii    posted on 15-02-2008 18:36
Poster: Dj-RK

Gebruik het nooit

Fader start staat uit

X fader staat uit....

als je het toch nooit gebruikt zou ik die kabels er zeker uit halen:P
RenéKuppens    posted on 15-02-2008 18:46
Poster: Flexii

als je het toch nooit gebruikt zou ik die kabels er zeker uit halen:P

Hoezo het hoort toch te werkenWinking my eye

En ja het zit allemaal netjes in flightcase dus ik dat netjes allemaal ingestokenWinking my eye
Flexii    posted on 15-02-2008 19:06
Poster: Dj-RK

Hoezo het hoort toch te werkenWinking my eye

En ja het zit allemaal netjes in flightcase dus ik dat netjes allemaal ingestokenWinking my eye

oke heb je gelijk in,, maar als er daar nu ergens een foutje inzit,, lijkt het me niet de moeite waard om het te laten repareren, of wel dan?
Lead    posted on 15-02-2008 21:37
Zou ze niet laten repareren, denk dat het aan de faderstart aansluiting op je mixer ligt.

Pioneer gebruikt een standaard die wellicht niet (goed) is overgenomen door Reloop in hun mixer.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.277 days.
 Post CommentThat would be 209.2 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 13 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 27.202
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.641.564