Gister mijn nieuwe cd-speler opgehaald, en geprobeert. Toen heb ik met mijn arm mn concorde pro van me draaitafel afgeschoven
Daarna deed hij het nog gewoon, maar toen ik een plaat op de helft aan het afspelen was viel ineens een kant weg....
wie weet wat er aan de hand is?
What do you think about is mijn naald of element kapot? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
haha, nog niet van iemand gehoord, wel al ns meegemaakt, heb zelf een ortofon concorde DJ S en die heeft dat ook wel ns..
je moet het element uit de toonarm pakken, n beetje spuig aan je handen doen en dan over de "bobbeltjes aan de achter kant" vegen (die bobbeltjes zorgen voor het contact tussen element en draaitafel)
je moet ook je element zoveel mogelijk drin schijven en dan pas draaien tot het element vast zit
hieruit blijkt nogmaals de robustheid van concorde naalden.
als het element kapot is klinkt het geluid (als dat er nog is) meestal vervormd, kanten die wegvallen ligt meestal aan de contactpunten en/of de naald.
ligt niet aan de naald, t enige wat aan de naald kan liggen is gewoon *#&@#()^geluid, en dan is je naald drafgebroken..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.133 days. Post CommentThat would be 204.4 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...