Ik zit voor een keuze Ik ben sinds kort beginnen draaien Ik heb 2 Rp 4000 m3d maar ik heb echt een rot mengpaneel -> Nu twijfel ik of ik een numark dmx 09 zou pakken http://www.studio.use.pl/Numark_mikser_DJ_dxm09.jpg
Lijkt mij echt wel een vet mengpaneel !
of gewoon eenr reloop rmx 30 en later als ik wil een efx 500 ofzo erbij
Thomas
User edit by Thomas92 on 11-02-2008 @ 18:30:37 (6%)
What do you think about Dilemma ! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En wat vinde jullie van een djm 400 ? Ik ben wel nog beginner en ik weet dat dit geen materiaal is voor beginners maar dan ben ik hier wel lange tijd zoet mee ...
licht eraan of je wilt uitbreiden? dan heb je wel meer als 2 nodig tenzij je je draaitafels weg doet en ja rmx40dsp lijkt mij voldoende toch? Je moet ff je zelf vragen stellen: Hoeveel kanaals, welke kwaliteit, wat is mijn budget, wil ik uit gaan breiden en dus eventueel daar meer geld aan besteden, is 2e hands ook een optie? veel succes nog!
This is an old Topic
No new postings for 6.056 days. Post CommentThat would be 201.9 months or a whopping 16.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.