Bij ons op school mag je als je 'slimmer' dan de rest bent verbreden,
Dan mag je een project kiezen wat je dan tijdens verbreden gaat doen,
Mijn project is om uit te zoeken wat voor spullen er in een Dj-lab , wat er misschien door mij gaat komen :P (waar je dan tijdens verbreden kan dj-en) , Wat zouden julie voor
Cd-spelers
Koptelefoon
Mixer
Boxen
aanschaffen?
Op de cd-speler moet in ieder geval een directe USB aansluiting op zitten,
de mixer moet 4 kanalen hebben,
de boxen hoeven niet echt hard te kunnen en het liefst monitoren
Het budget is onduidelijk maar de school heeft vrij veel geld in kas en hoe goedkoper hoe meer kans er is dat ze het aanschaffen
Poster: Jasper777
Je hebt een punt maar een leraar bij ons op school wou het ook al jaren,
want hij had de ervaring dat er elkaar jaar een paar kinderen naar hem toe kwamen en die iets met dj wouden doen,
Poster: Tizio
Maar je moet toch wel even op het volgende letten dat iedereen er mee om moet kunnen gaan en het ook wel tegen een stootje moet kunnen.
Een DJm 800 is natuurlijk wel leuk, alleen een beetje overdreven, een reloopje met USB is goed genoeg! Schijnt een degelijk ding te zijn..
Poster: yogum
In welke klas zit je dan? Ik in de 5e...
En welke leraar was dat dan, naast Jan Liefhebber? (Hij is een TOA bij scheikunde, toch?)
Poster: Max-E
t spijt me, maar met n nuo 5 zit je alleen daarvan al op 1000.. misschien n Dateq en 2 cdj 400's? boxen komen wel later dan..
Poster: ccc
Misschien vind jij het nutteloos. Beetje domme opmerking vind je zelf ook niet?
Je hebt toch ook vakken zoals Muziek, Handvaardigheid en Beeldende vorming, zijn waarschijnlijk ook niet nutteloos.
Poster: Jasper777Bij ons op school mag je als je 'slimmer' dan de rest bent verbreden,
Dat??
Het is alleen bedoeld om het beste uit leerlingen te halen zodat ze zich niet gaan vervelen.
Ik snap niet hoe jij dat een k*t instelling kan vinden :S
En kijk ff naar me vorige post:
Dat budget is ook niet echt genoemd maar de ouderaad heeft 10000 in kas ofzo dus.. en als Dj Jan Liefhebber ook nog korting kan krijgen...
En ik edit me beginpost wel ff (budget)
Poster: Lightzone
ja , dat.
je kunt het natuurlijk zo opvatten , maar draai het eens even om.
wat denk je van de mensen die NIET hun oefeningen eerder klaar hebben , ik neem aan dat het zowiets in die trend is toch ?
wij hebben vroeger ook zoiets gehad hoor , de mensen die snel doorwerkten mochten als beloning een spel doen ofzo .
ik mocht altijd doorwerken terwijl de rest fun had... jéééééééj ...
maar nu ga ik way off topic , veel plezier met je 10k schoolgeld.
Ik zit in de 1e :D:P
Dat was van der Veen, en Liefhebber is een TOA Techniek,
maar wie ben jij dan draaide jij op ons laatste schoolfeest?
Je zegt zelf dat het tegen een stootje moet kunnen maar dan lijkt me de rmx-40 niet geschikt
Een Ecler Nuo-5 schijnt heel degelijk te zijn en ook hele goede kwaliteit,
in basic is hij heel goed met grote EQ knoppen en makkelijke faders,
En dan heb je de effecten om mee te prutsen :P
Poster: Twello
Ik zou gewoon dikke kwalteit nemen met weinig functies.
Ecler MAC 40v
Cortex HCD-3000
Sennheiser HD25
Dit spul gaat niet zo snel kapot...
Poster: Lightzone
ja , dat.
je kunt het natuurlijk zo opvatten , maar draai het eens even om.
wat denk je van de mensen die NIET hun oefeningen eerder klaar hebben , ik neem aan dat het zowiets in die trend is toch ?
wij hebben vroeger ook zoiets gehad hoor , de mensen die snel doorwerkten mochten als beloning een spel doen ofzo .
ik mocht altijd doorwerken terwijl de rest fun had... jéééééééj ...
maar nu ga ik way off topic , veel plezier met je 10k schoolgeld.
Poster: bram-vercammen
aan.
Of kom 7 maart even langslopen want dan heb je weer feest
Poster: ccc
Oew wie is die bram-vercammen. Raar hoor, hij meld zich aan op dit forum en post een reactie die totaal offtopic is.
Poster: bram-vercammen
Sorry jongens voor die offtopic
maar hoorde van n vriend (yogum) over deze topic
en moest het verhaaltje even goedpraten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.