Bij ons op school mag je als je 'slimmer' dan de rest bent verbreden,
Dan mag je een project kiezen wat je dan tijdens verbreden gaat doen,
Mijn project is om uit te zoeken wat voor spullen er in een Dj-lab , wat er misschien door mij gaat komen :P (waar je dan tijdens verbreden kan dj-en) , Wat zouden julie voor
Cd-spelers
Koptelefoon
Mixer
Boxen
aanschaffen?
Op de cd-speler moet in ieder geval een directe USB aansluiting op zitten,
de mixer moet 4 kanalen hebben,
de boxen hoeven niet echt hard te kunnen en het liefst monitoren
Het budget is onduidelijk maar de school heeft vrij veel geld in kas en hoe goedkoper hoe meer kans er is dat ze het aanschaffen
Poster: ccc
2x een CDJ-400. Heeft USB ingang en dan kun je met ze 2en tegelijk op 1 cdj hoddelen.
Wat voor school is het, een middelbare ?
Poster: yogum
Jasper, op welke school zit je dan? Stedelijk Gym?
En middelbare school... 2000-5000 EURO
Poster: bastianhecker
ja wou net zeggen, ik denk niet dat ik hoef aan te komen met het idee om dj gear op een school aan te schaffen? kun je dat verbreden iets uitleggen ik snap het niet!
vet, en dan blijft die gear op school staan? gewoon oook de volgende jaren?
Poster: Lightzone
lekker nutteloos....
wat gebeurt er met de gear als het project af is ?
lekker nutteloos....
lekker nutteloos....
wat gebeurt er met de gear als het project af is ?
nouja als elke leerling een ander project kiest nou dan kan de school flink gaan investeren (wij hebben ±1600 leerlingen). En dan lijk het me logisch dat er ook apparatuur/materiaal ongebruikt blijft nadat de verbreden zijn einddoel heeft gepresenteerd dus vanuit dat opzicht lijkt het me vrij nutteloos ja aan gezien Jasper er een budget van 2000-5000 euro krijgt. Kunnen veel kindjes in afrika van eten!
Ehm het is niet alleen voor Jasper777 bedoelt he. Iedereen kan zich dan verbreden in het DJing. -.-
Snappen jullie dat niet
Dat is een zeer belangrijk punt wat Tizio zegt, dat de gear tegen een stootje kan.
Want ik weet hoe ik zelf op de middelbare school was en hoeveel leerlingen op zo'n dingen zullen proberen. Dus koop geen troep.
Poster: ccc
2x een CDJ-400. Heeft USB ingang en dan kun je met ze 2en tegelijk op 1 cdj hoddelen.
Wat voor school is het, een middelbare ?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.