Poster: b3rtj3
Ik wil een nieuw mengpaneel rond de 500-600 euro
2,3 of 4 kanaals
Effecten moeten goede zijn, hoeft niet
Poster: Max-E
iedereen zit zoals gewoonlijk pioneer te roepen.. worden jullie daar werkelijk nooit moe van?
omdat ze allemaal in n t zelfde prijsgebied zitten en redelijk bekend zijn met goede kwaliteit..(ik gok er maar op he:P) maar ik zou voor synq smx 1 gaan.. nieuw kostie 430 dacht ik en tweedehands moet je maar aan CCC vragen..v
Ja klopt helemaal Max-E
goed bezig
hehe, die is HEEEEEEL bekend(ongeveer 80 % heeft m, dan heb je nog 10 % met n technics, 3% met n pioneer en 3 % met n sennheiser ofso:P en dan nog wat andere dingetjes)
maar als je wat geld overhoud is altijd mooi he kun je je zoals ik zei nog wat andere apperatuur enzo voor kopen..
Poster: Max-Ehehe, die is HEEEEEEL bekend(ongeveer 80 % heeft m, dan heb je nog 10 % met n technics, 3% met n pioneer en 3 % met n sennheiser ofso:P en dan nog wat andere dingetjes)
Poster: Max-E
iedereen zit zoals gewoonlijk pioneer te roepen.. worden jullie daar werkelijk nooit moe van?
Poster: Jasper777
Dat snap ik ook niet,
Er zijn zoveel pioneer fans op DJR
Ik ben Denon fan mrr volgens mij ben ik een van de enige
Reageer ff als je pioneer of denon of wat dan ook fan bent dan zulle we zien:P
Poster: b3rtj3
Als je dat nu in een andere topic doet dan vind ik het goed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.