Hey man! Ik vind het echt tof dat je Dj wil worden.
Als eerste punt moet je kijken of het ook echt wat voor je is. Dj is ook erg variërend en je kunt veel verschillende dingen doen. Daarnaast kun je ook nog eens gaan produceren.
Misschien is het handig om op internet te kijken (bijvoorbeeld youtube). Hoe een Dj nou mixt.
ZIE HIER voor een filmpje van mijzelf. Ik ben hier een lekker hardstyle setje aan het draaien
Je moet weten of het wat voor je is, en of je het ook echt wilt. Als je een setje hebt gekocht, en je bent er na 3 maanden al zat van, kun je beter niets kopen. Want als Dj bezig zijn, vraagt toch veel tijd van je. Oefenen is een groot belang in de Dj Wereld! Als Dj leer je alleen maar door.
Als je denkt van.. hmm het is eigenlijk ook niks voor mij, kun je nog altijd de studio induiken:D. Een studio om te produceren kan heel klein beginnen. Je kunt beginnen op een eigen computer. Je download een trial van een Produceer programma, en je kunt kijken of het leuk is om je eigen tunes te maken. Als je er echt goed mee bezig bent, kun je het kopen! En extra Samplepacks of Plugins.
Als je weer wat langer bezig bent, kun je zelfs je eigen midi-Keyboard erbij aanschaffen Dan heb je al een keine studio, en heb je plezier aan het maken van je eigen nummers.
DeeJay en Producer is niet te vergelijken. Het is leuk om het allebei te zijn. Dat kan ook nog.
Maar altijd eerst proberen, voordat je iets koopt!
Succes in de toekomst
Poster: IllusionJij draait nog lekker (ouderwets) met 2 tt's volgens mij zijner maar weinig meer mensen die het doen met alleen 2 tt's zonder cd-spelers:PHey man! Ik vind het echt tof dat je Dj wil worden.
Als eerste punt moet je kijken of het ook echt wat voor je is. Dj is ook erg variërend en je kunt veel verschillende dingen doen. Daarnaast kun je ook nog eens gaan produceren.
Misschien is het handig om op internet te kijken (bijvoorbeeld youtube). Hoe een Dj nou mixt.
ZIE HIER voor een filmpje van mijzelf. Ik ben hier een lekker hardstyle setje aan het draaien
Je moet weten of het wat voor je is, en of je het ook echt wilt. Als je een setje hebt gekocht, en je bent er na 3 maanden al zat van, kun je beter niets kopen. Want als Dj bezig zijn, vraagt toch veel tijd van je. Oefenen is een groot belang in de Dj Wereld! Als Dj leer je alleen maar door.
Als je denkt van.. hmm het is eigenlijk ook niks voor mij, kun je nog altijd de studio induiken:D. Een studio om te produceren kan heel klein beginnen. Je kunt beginnen op een eigen computer. Je download een trial van een Produceer programma, en je kunt kijken of het leuk is om je eigen tunes te maken. Als je er echt goed mee bezig bent, kun je het kopen! En extra Samplepacks of Plugins.
Als je weer wat langer bezig bent, kun je zelfs je eigen midi-Keyboard erbij aanschaffenDan heb je al een keine studio, en heb je plezier aan het maken van je eigen nummers.
DeeJay en Producer is niet te vergelijken. Het is leuk om het allebei te zijn. Dat kan ook nog.
Maar altijd eerst proberen, voordat je iets koopt!
Succes in de toekomst
Poster: Jasper777ik draai ook alleen met TT's ma miss wil ik wel 1 cd speler
Jij draait nog lekker (ouderwets) met 2 tt's volgens mij zijner maar weinig meer mensen die het doen met alleen 2 tt's zonder cd-spelers:P
Maar dat komt ook doordat je hardstyle draait,
Dus robin het licht er ook aan wat voor stijl je draait,
Hardstyle Hardcore en Techno word nog bijna altijd et tt's gedraait
quote: |
Poster: RAS Heb je verder nog beperkingen waardoor het draaien je minder goed af zou kunnen gaan dan een gemiddeld persoon, of moet ik gewoon mezelf in een rolstoel voorstellen? (om een beetje een idee te krijgen van je situatie) |
Poster: Jasper777
Jij draait nog lekker (ouderwets) met 2 tt's volgens mij zijner maar weinig meer mensen die het doen met alleen 2 tt's zonder cd-spelers:P
Poster: Robins
Ik weet niet dit de goede forum is.
ik zit in een rolstoel wil graag gaan draaien alleen ik weet er nog niet echt zoveel van ik ken wel vrienden die al draaien enzo maar ik kan helaas nooit bij die mensen kijken hoe ze dat allemaal doen meestal is dat boven maar ik kan geen trap lopen helaas. hebben jullie mischien tips voor mij wat ik moet gaan kopen enzo.
vast bedankt
Poster: Robins
Ik wil dance en house gaan draaien en wat draai jij?
Poster: Jasper777
Poster: Illusion
Jah heerlijk ouderwets. Maar k'heb ook een Pioneer CDJ 100. En ik kan je verzekeren dat er nog GENOEG:p mensen zijn die dat doen. Mensen die de echte dj sfeer nog een beetje in proberen te houden. En daarnaast maakt het niet uit of ik op plaat draai en wat voor stijl. Hij moet een beetje de indruk krijgen hoe het in zijn werk gaat.
de "cd-laatjes'' zijn hierbij los, dus die kan je neerleggen maar ook schijnzetten:D dan ronsel je ff bij familie enzo n oude versterker met 2 boxen enzo:P
Als je een mengpaneel en een dubbelaar hebt betekent het meestal dat je de cd-speler en de mixer achter elkaar hebt staan.
Ik denk zelf dat het fijner is als je zit dat je je gear naast elkaar hebt staan, denken jullie niet?
Als je het achter elkaar hebt staan moet je namelijk verder rijken.
Ik weet het het is niet veel, maar toch.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.