Lightzone
maar dan nog een vraagje : hoe kan je wel auto rijden maar niet gewoon lopen ?
dus je kunt je benen nog wel gewoon bewegen ?
Poster: Robins
Ik weet niet dit de goede forum is.
ik zit in een rolstoel wil graag gaan draaien alleen ik weet er nog niet echt zoveel van ik ken wel vrienden die al draaien enzo maar ik kan helaas nooit bij die mensen kijken hoe ze dat allemaal doen meestal is dat boven maar ik kan geen trap lopen helaas. hebben jullie mischien tips voor mij wat ik moet gaan kopen enzo.
vast bedankt
Poster: djjw
Wat voor gear je moet kopen kunnen we moeilijk bepalen voor je?
Dat is namelijk meer afhankelijk van je budget!
Afhankelijk van je budget ga je je gear samenstellen!
Verder is het natuurlijk vrijwel hetzelfde als ieder ander die voor het eerst wil gaan draaien,
in jou geval zou er misschien alleen iemand moeten helpen met het plaatsen van de djbooth
op de juiste plaats en de juiste hoogte.
Het iets schuin zetten van cd spelers en mixer is geen probleem...
Wat je wel moet doen is voor de cd spelers gaan, veel platen zaken zijn niet gericht
op mensen met een rolstoel, vaak zijn de platen bakken vrijhoog, is er een hoge drempel
voor de winkel en vaak moet je zelfs naar een boven verdieping of een kelder!
Misschien kan hij zijn benen niet bewegen... Maar heeft hij een aangepaste auto...
Poster: DJ_Sintec
een vriend van mij zit ook in een rolstoel en toch draait hij al een lange tijd en zeer goed, hier kan je hem aan het werk zien, ik heb zelf ook ooit op een fuif gedraaid waar hij draaide en hij heeft een kleinere rolstoel voor te draaien en er werd een verhoog gemaakt zodat hij makkelijker aan de dj booth kon.
kijk hier
een vriend van mij zit ook in een rolstoel en toch draait hij al een lange tijd en zeer goed, hier kan je hem aan het werk zien, ik heb zelf ook ooit op een fuif gedraaid waar hij draaide en hij heeft een kleinere rolstoel voor te draaien en er werd een verhoog gemaakt zodat hij makkelijker aan de dj booth kon.
kijk hier
kijk hier
heb respect voor je dat je ook dj wil worden!!!
als je thuis ga beginnen lijkt het me handig om een booth te maken waar je overal makkelijk bij komt.. ( niet te hoog niet te laag, maar gewoon goede werk hoogte)
maar je moet ook eerst de keuzen maken of je platen of cd's wil draaien.
Veel succes veder
Yorick
Poster: Leo981
ik heb niet veel verstand!!!Maar je zou naar rjshop kunnen gaan want daa kun je zo ongeveer alles uitproberen maar weet niet hoever het voor jou is
site is gewoon www.rjshop.nl