Lijst Pioneer Dealers Belgie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MissSalem    posted on 07-02-2008 09:09
De Search vond niets...

Ik ben hals over kop op zoek naar een winkel, die voor de verandering eens niet gesloten zou zijn, of uit voorraad van Pioneer-spullen zou zijn.

Naar wat ik verstaan heb na mijn zoeken op internet naar een lijst van Pio-dealers (ProDJ+ of niet), bestaat er ergens wel zo'n lijst...
De ProDJ+ dealers waren gemakkelijk te vinden, maar lees eronder:

Binnen het dealernetwerk van Pioneer ProDJ zijn vele bedrijven opgenomen.
Een complete lijst van alle dealers, inclusief de ProDJ+ dealers kunt u vinden op link
. Hier kunt u per land uw dealer zoeken.

Wel niet dus... Klik op die link en je krijgt "Error".

Weet iemand iets van zo'n lijst? Ik wilde er voornamelijk de gear testen en hopen dat die wat goedkoper zou uitvallen dan bij de ProDJ+. Die laatste kunnen naar mijn mening wat "profiteren" van het feit dat ze ProDJ+ zijn om de prijs wat op te drijven. Maar ja... Ik zal wel niet te veel op de prijs hopen, ik wil ze nu vooral dolgraag gaan testen.

Bedankt.
User edit by MissSalem on 07-02-2008 @ 09:12:04 (25%)

What do you think about Lijst Pioneer Dealers Belgie ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 07-02-2008 09:11
moet je wel een dealer hebben die veel dj gear heeft staan.
En zoveel grote winkels zijn er niet, heb je al ooit een bij piens in deinze gekeken ( okay, niet de beste winkel, maar wel de grootste in belgie )
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MissSalem    posted on 07-02-2008 09:15
Poster: bambamstudio
En zoveel grote winkels zijn er niet, heb je al ooit een bij piens in deinze gekeken ( okay, niet de beste winkel, maar wel de grootste in belgie )

Die moet niet veel DJ gear staan hebben. Als die Pioneer staan hebben (CDJ-800, CDJ-1000, DJM-800, eventueel DJM-400) ben ik al lang tevreden, want dat zijn de toestellen waar ik zo mijn vragen bij heb. Vooraleer ik overga op zo'n dure aankoop, wil ik ze graag zien, testen, eens aanvoelen.
Het zou mijn keuze ook zoveel beter staven.

Jammer genoeg tot nu toe nog nergens die apparaten kunnen vinden. Het is niet echt bemoedigend.
the-melody    posted on 07-02-2008 09:38
ik weet niet waar je woont maar Keymusic in Sint-Niklaas is ook wel enorm groot en ruim aanbod voorzover ik nog weet.
tairip    posted on 07-02-2008 09:57
MissSalem    posted on 07-02-2008 10:35
Poster: tairip
http://www.pioneer.be/nl/products/shops/index.html

Daar had ik ook al gekeken. Leverde maar weinig op.
tairip    posted on 07-02-2008 11:40
FF naar Groningen komen! Winking my eye Is alles zo'n beetje uit te proberen! (niet leverbaar uit voorraad)
Tizio    posted on 07-02-2008 15:34
Feedback Rotterdam! Bij mij zowat om de hoek en daar hebben ze alles van Pioneer om uit te testen..
En het meeste ook nog uit voorraad leverbaar. (laatste keer zag ik een stapel van iets van 15 cdj 1000's staan :p)
JollyJunkie    posted on 07-02-2008 17:10
Ga ff naar Rj-Shop in rijssen daar hebben ze echt alles uit voorraad,
Je kan er ook een hoop testen
MissSalem    posted on 07-02-2008 21:11
Niets in België zelf nog? Happy, laughing
jannickv    posted on 07-02-2008 21:16
Poster: bambamstudio

is op 100m van mijn school:p
maar staat echt 2x niks
heb er nog geen pioneer gevonden eigenlijk
Ziax    posted on 07-02-2008 22:51
CSS gent - staat inderdaad niet veel van pioneer. Een cdj-800 heb ik daar wel al zien staan, ook een 200... Meer kan ik mij niet meer herinneren.

Jannickv gaat dus naar st-joris/st-lievenscollege? :p

Bij KEYMUSIC staat er wel redelijk wat. Keymusic st-niklaas is natuurlijk de grootste... Daar staat alles zowat uitgestalt denk ik. zowel van pioneer, als 10 andere effectenboxen en samplers, beginnerssetjes, timecode whatever, alles staat daar.

Keymusic gent heeft een djm 400 staan, een cdj 800 en 1000 (nieuwste versies natuurlijk). Ze hebben nog wel wat gerief maar niet van pioneer. Die winkel is er ook gewoon gekomen omdat iedereen van Gent altijd naar st-niklaas moest rijden en dat er (heb ik gehoord) teveel over geneut werd :D
edit: keymusic gent ligt trouwens op de kasteellaan. Aan de grijsjes (nieuwenbosch) op de hoek)

User edit by Ziax on 07-02-2008 @ 23:01:14 (14%)
mrwhoopie    posted on 08-02-2008 00:04
S2 in Genk zeer goede prijs,alles op voorraad en zeg maar dat ik je gestuurd heb,als je wat meer info wil pm maar.Cry
MissSalem    posted on 08-02-2008 08:38
Poster: mrwhoopie
S2 in Genk zeer goede prijs,alles op voorraad en zeg maar dat ik je gestuurd heb,als je wat meer info wil pm maar.Cry

Je hebt PM. Winking my eye

Maar over het algemeen... Ik weet dat CSS Gent duur blijft. Daar ben ik al binnen geweest en ik moet zeggen dat er inderdaad maar weinig staat van Pioneer voor een winkel die ProDJ+ is.

Ik zie dat ik beter naar Keymusic in Sint-Niklaas of Gent kan gaan. Die prijzen zijn daar doenbaar, naar wat ik lees op de site. Waar zijn ze wellicht beter op voorraad van Pioneer-spullen, in Gent of in St-Niklaas, aub?

Ik dacht eerst te gaan testen in een gewone winkel, en dan eventueel te kopen online omdat de prijzen daar interessanter waren. Misschien kan ik gewoon naar Keymusic stappen.
Het probleem met webshops is dat ze pas interessant zijn als ze zich in Nederland bevinden, en die verzendingskosten naar de Belgische Kust lijken me enorm te kunnen worden. Daarom ga ik er ook liever zelf om, tenminste als de prijzen haalbaar is.

Bedankt voor jullie bijdragen allemaal!

EDIT: Hmm... Ik zie dat link nog altijd met zo'n 150 euro goedkoper is, voor 2x CDJ-800 en DJM-800. Hoewel, die 150 euro zouden wellicht in mijn verzendkosten kruipen...
User edit by MissSalem on 08-02-2008 @ 08:42:17 (47%)
Ziax    posted on 11-02-2008 22:05
Ik vind keymusic eerlijk gezegd ook niet van de goedkoopste...

De meeste spullen staan beschikbaar in st-niklaas. Gent is maar een 'kleine' winkel.
MissSalem    posted on 12-02-2008 19:38
Poster: Ziax
Ik vind keymusic eerlijk gezegd ook niet van de goedkoopste...

De meeste spullen staan beschikbaar in st-niklaas. Gent is maar een 'kleine' winkel.

Ik heb nochtans eens die prijzen vergeleken. Ik moet zeggen dat ik ervan verschoot dat ze toch een stuk goedkoper waren of andere dealers.

Had je gekeken voor DJ-apparatuur of toevallig voor iets anders dat ze daar ook verkopen?

This is an old Topic

No new postings for 6.252 days.
 Post CommentThat would be 208.4 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 4 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 68
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.276