Poster: mrwhoopie
S2 in Genk zeer goede prijs,alles op voorraad en zeg maar dat ik je gestuurd heb,als je wat meer info wil pm maar.
Je hebt PM.

Maar over het algemeen... Ik weet dat CSS Gent duur blijft. Daar ben ik al binnen geweest en ik moet zeggen dat er inderdaad maar weinig staat van Pioneer voor een winkel die ProDJ+ is.
Ik zie dat ik beter naar Keymusic in Sint-Niklaas of Gent kan gaan. Die prijzen zijn daar doenbaar, naar wat ik lees op de site. Waar zijn ze wellicht beter op voorraad van Pioneer-spullen, in Gent of in St-Niklaas, aub?
Ik dacht eerst te gaan testen in een gewone winkel, en dan eventueel te kopen online omdat de prijzen daar interessanter waren. Misschien kan ik gewoon naar Keymusic stappen.
Het probleem met webshops is dat ze pas interessant zijn als ze zich in Nederland bevinden, en die verzendingskosten naar de Belgische Kust lijken me enorm te kunnen worden. Daarom ga ik er ook liever zelf om, tenminste als de prijzen haalbaar is.
Bedankt voor jullie bijdragen allemaal!
EDIT: Hmm... Ik zie dat
link nog altijd met zo'n 150 euro goedkoper is, voor 2x CDJ-800 en DJM-800. Hoewel, die 150 euro zouden wellicht in mijn verzendkosten kruipen...