advies nodig!¿!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TBE    posted on 04-02-2008 18:47
hallo ik ben DJ TBE net nieuwe dj resource, ben net begonnen met draaien pas 3 a 4 keer gedaan.
en wil nu eigenlijk een eigen set kopen een maatje van mij waar ik dus een paar keer heb gedraaid heeft numark battle pack persoonlijk vind ik deze wel relaxt jammer genoeg heb ik nks om mee te vergelijken... is het numark battle pack het kopen waard of is er misschien nog een andere set rondde 400 want dat is me budget.... ik hoop goed advies te krijgen..

laterzz

What do you think about advies nodig!¿! ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 04-02-2008 19:09
Gebruik de Search eens, er is al veel geschreven hier over beginners sets
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
TBE    posted on 04-02-2008 19:32
ook over numark battle pack?
ccc    posted on 04-02-2008 19:45
Ja ook over de numark battlepack. Waarom tik je het niet op de search in? In plaats van het te vragen. Heb je een sneller antwoord. Happy, laughing
TBE    posted on 04-02-2008 20:28
ah sorry ben net nieuw op de site en weet nog niet egt de weg.........
ccc    posted on 04-02-2008 20:31
Maakt niets uit. Ik denk alleen dat als je in het topic reageert waar het al over een battlepack gaat dat mensen eerder een reactie zullen geven.
denon-dj-jimmy    posted on 14-02-2008 18:49
is het niet handiger om als beginner met de computer of cd spelers te beginnen
want platen zijn ook niet goedkoop en een mp3tje download je zo van het internet
thomassmith    posted on 14-02-2008 19:08
en dat is de 3001ste keer dat er zon post wordt gedaan
Flexii    posted on 14-02-2008 19:32
Poster: thomassmith

klopt en dat weet jij en dat weet ik,, maar zullen we niet meteen iedere nieuweling beginnen af te kraken,, jij wist ook niet meteen alles toen je hier voor de eerste keer kwam, en dan stel je ook gewoon je vraag.
DJPrime    posted on 14-02-2008 19:34
Zotezien wil je een Vinyl's draaien of toch Cd's ?
MissSalem    posted on 14-02-2008 20:18
Poster: thomassmith

En wat is nu jouw bijdrage aan deze topic? Happy, laughing

Hoe dan ook, de Search-functie is goud waard, dat zul je snel ondervinden. Er is al zoveel geschreven over vanalles en nog wat. Door eens te bladeren in een selectie topics over jouw onderwerp, ben je waarschijnlijk wijzer dan wat we je nu nog kunnen vertellen.

Je kan natuurlijk ook informatie vinden op het internet. Webshops geven vaak reviews van materiaal en soms vind je ook reviews van gebruikers van een zeker stuk apparatuur.

Heb je bepaalde vereisten voor apparatuur? Draai je met vinyl of cd?

Je kunt op webshops kijken wat er allemaal kan voor 400 euro. Misschien vind je je zin wel. Happy, laughing

Alleszinds veel succes. Winking my eye
thomassmith    posted on 14-02-2008 20:21
Poster: Flexii

klopt en dat weet jij en dat weet ik,, maar zullen we niet meteen iedere nieuweling beginnen af te kraken,, jij wist ook niet meteen alles toen je hier voor de eerste keer kwam, en dan stel je ook gewoon je vraag.

met schaamte moet ik zeggen dat je gelijk hebCry

This is an old Topic

No new postings for 6.146 days.
 Post CommentThat would be 204.9 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 3 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 13.105
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.360.488