Hoofdtelefoon
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 04-02-2008 13:32
Beste,

Ik heb al 2 hoofdtelefoons gekocht, Jb HP200pro, Synq HPS 2.0, De eerste is stuk gegaan en de twede heeft een breuk. Ik weet niet wat kopen. Ik wil wel voor pioneer gaan maar wat vinden jullie?

What do you think about Hoofdtelefoon ??

Vote :   

Jorrit    posted on 04-02-2008 13:40
SEARCH
Ft    posted on 04-02-2008 13:42
Poster: brecht
Beste,

Ik heb al 2 hoofdtelefoons gekocht, Jb HP200pro, Synq HPS 2.0, De eerste is stuk gegaan en de twede heeft een breuk. Ik weet niet wat kopen. Ik wil wel voor pioneer gaan maar wat vinden jullie?

Ik zou als ik jou was gewoon even de search gebruiken naar het woord hoofdtelefoon... er zijn namelijk al zo veel discussies geweest over welke iemand 'het beste' kan nemen... maarja, uiteindelijk is het toch je eigen keuze en de beste tip blijft dan ook zelf testen in de winkel...
(mijn eigen keuze was trouwens een Technics RP DH-1200 en deze bevalt mij uitstekend)

Edit: zie dat Jorrit hetzelfde idee had:P
User edit by Ft on 04-02-2008 @ 13:43:30 (8%)
brecht    posted on 04-02-2008 13:43

Search... er zijn gewoon veel te veel topics om een degelijke beslissing te nemen. Maar die van pioneer zijn het best zeker?

Ft    posted on 04-02-2008 13:46

Search... er zijn gewoon veel te veel topics om een degelijke beslissing te nemen. Maar die van pioneer zijn het best zeker?

De kwaliteit van de meest gebruikte hoofdtelefoons zit zo dicht bij elkaar dat er eigenlijk geen sprake is van 'de beste'... ze hebben allemaal weer een klein verschil waardoor sommige mensen de een fijner vinden dan de ander... bij geen van deze koptelefoons zul je een miskoop doen, dus kun je echt het beste zelf testen welke je het fijnste vind...
MissSalem    posted on 04-02-2008 13:52

En in die "veel te veel" topics worden de betere koptelefoons besproken. Winking my eye Zo heb ik al een paar keer de Sennheiser HD-25 en Pioneer HD-1000 aangeraden.

Eens de topics doorlezen is zeker aangeraden. Je zult er veel wijzer uit geraken dan dat je je eigen topic maakt. Happy, laughing
Max-E    posted on 04-02-2008 14:07
ja ik vind zelf ook dat je eerst had moeten zoekenWinking my eye maar kijk ook ns naar andere merken als pioneer.. Sennheiser, Technics en STANTON!!(komt heeeeeel veel langs :P) die merken zijn netzogoed/beter en stanton is stukje goedkoper..
dj_double_x    posted on 04-02-2008 22:36
Ben super tevreden over de Pioneer HDJ1000.
Heb met mijn vorige Pioneer koptelefoon 15 jaar gedaan....Cry
JayTaph    posted on 04-02-2008 22:48
Er zijn best wel veel factoren die belangrijk zijn aan een koptelefoon, en allemaal zijn ze afhankelijk van je persoonlijke smaak..   Ik draai met 2 verschillende headsets, de HD25 sennheiser en de Pio HD450, beide een ander geluid, andere feel en voor andere doeleinden.

Een koptelefoon is iets wat je pas na lange tijd kan zeggen welke voor jou de beste is. Ik zou zeggen: alle headsets hierboven zijn wel ok maar de "beste" dat bepaal je toch echt zelf na ervaringen ermee..

(en stiekum is de hd25 toch de beste :p)

This is an old Topic

No new postings for 6.068 days.
 Post CommentThat would be 202.3 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

90 Users online: 6 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 17.293
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.852.005