Als ik mijn microfoon op Mic. 2 (kanaal 1) aansluit dan hoor je het bijna niet, terwijl ik de Gain helemaal had open gedraaid en de fader ook helemaal open had staan hoorde je het geluid heel zachtjes. (op de Line-ingang had ik trouwens ook niks aangesloten) Als ik hem op Mic 1. aansluit, bovenop via XLR, dan doet hij het gewoon, dus aan de microfoon ligt het niet. Maar ik heb maar 1 microfoon dus zal hem niet/weinig gebruiken, maar ik vind het wel vreemd.
Alvast bedankt,
Molenaar
What do you think about Reloop RMX-40 BPM geeft brom op Mic. 2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat heb ik ook wel eens gehad, ik hoorde het geluid heel zachtjes, ik heb toen de mic er weer uitt en der om gedaan en toen er weer in en in een keer deed hij het weer maar k zou niet weten waar ut aan ligt
ik gebruik gewoon een Jack kabel en heb de switch goed gezet, maar je hoort het idd heel zachtjes met een sterke brom, maar op Mic. 1 doet hij het wel gewoon, dus het ligt niet aan de microfoon
This is an old Topic
No new postings for 6.191 days. Post CommentThat would be 206.4 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.