Vraag over de Numark 5000FX
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Molenaar    posted on 30-01-2008 20:27

Ik zat wat te googlen en nou kwam ik twee verschillende foto's van de Numark 5000FX tegen.

{Foto is klikbaar}

en deze:

{Foto is klikbaar}

En nou was mijn vraag, wat is goede mixer, want ik kom op verschillende site's een van deze twee tegen en nou weet ik niet welke de goede is?

Alvast bedankt,

Michel

User edit by Molenaar on 30-01-2008 @ 20:28:40 (13%)

What do you think about Vraag over de Numark 5000FX ??

Vote :   

JasperVC    posted on 30-01-2008 20:30
Ziet er erg mooi uit :p
Heb ik ook al een paar keer tegengekomen. Maar ik zou dit niet 'durven' kopen omdat ik er niets van ken :p
danielvds    posted on 30-01-2008 20:37
De eerste foto is de kleur een beetje raar maar hij is verder gewoon het zelfde. Op de tweede foto zie je dus wel de juiste kleur! Ik heb er zelf een en ik moet zeggen dat ik het een erg lekkere mixer vind. Vooral de dry/wet fader is erg leuk.
Visionair Records | Daniel Danté
Jer    posted on 30-01-2008 20:40
Heb er een keer meegespeeld bij feedback wou hem toen bijna kopen maar ben later toch voor de eclernuo 5 gegaan.

De faders zijn wel goed maar voelen toch een beetje speelgoed achtig aan.
De effecten zijn opzich wel goed te gebruiken je kan ook scratchen met het jogweel.

Zijn volgens mij dezelfde alleen anders belicht weet niet of je dat bedoelde.
Maar voor het geld best een bruikbaar apparaat.
Maar niet om mee te raggen!
Molenaar    posted on 30-01-2008 20:40
Maar op foto 1 staat onder de channel faders bijv. CH 1, CH 2, enz. en je ziet een rode streep bij de effect sectie op plaatje 2 die je bij plaatje 1 niet ziet
Molenaar    posted on 30-01-2008 20:41
zoek de verschillen behalve de kleur :P
Twizz    posted on 30-01-2008 21:38
de foto vanaf boven was het prototype. hierna zijn er wat verstevigingen binnenin aangebracth, en wat bugs uit de effectensectie gehaald. de belettering is wat anders, maar de kleur komt door de manier van fotograferen(denk ik)  en voor de verderrest is hij precies hetzelfde.
je krijgt dus de onderste(die heb ik nl. ook)
Luxx    posted on 30-01-2008 22:16
zit nog steeds een kut bug in de effecten sectie van dit apparaat. ben er totaal niet over te spreken. vriend van mij heeft die gekocht.
als ik echo effect selecteer en doe het effect op de master en doe de dry/wet fader helemaal naar dry dan blijf je alsnog het effect horen. niet zo handig.
www.mothermusic.nl
Jer    posted on 31-01-2008 17:31
Poster: Molenaar
Maar op foto 1 staat onder de channel faders bijv. CH 1, CH 2, enz. en je ziet een rode streep bij de effect sectie op plaatje 2 die je bij plaatje 1 niet ziet

Srry was me nie eens opgevallen.
Maar je krijgt in ieder geval die met de rode streep bij de effecte sectie, heb hem eigenlijk nog nooit zonder gezien.
Aemilius    posted on 31-01-2008 18:49
heb hem thuis gehad.. Dacht dat ik na het kopen van deze mixer klaar zou zijn, maar ben toch maar overgestapt op de Ecler Nuo 5. Bij mij voelde de mixer niet zo goed aan. Maarja sommige vinden het weer een super apparaat, dus ik zal als ik jou was gewoon even een winkel binnen stappen om hem te proberen..
Molenaar    posted on 31-01-2008 20:08
oke bedankt allemaal, dan weet ik voorlopig ff genoeg Cry
Steev    posted on 31-01-2008 21:54
Uhm, ik heb even goed gekeken maar het eerste plaatje klopt niet. Het tweede is correct. Verder vind ik het wel een fijne mixer, alleen moet je hem niet voor de effecten kopen. De filter is leuk, maar verder zijn ze bagger. Ik heb nu dat wanneer ik een loop maak dat ik er een flanger doorheen hoor...

Maar goed, ik zou hem zelf uitproberen. Verder blijf ik het een leuk ding vinden :D

Dag dag.

This is an old Topic

No new postings for 6.227 days.
 Post CommentThat would be 207.6 months
or a whopping 17.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 8 Guests (198 Unknown)
Pages generated today : 42.016
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.909.038